Σάββατο, 9 Δεκεμβρίου, 2023
Farkadonaday.gr
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
Farkadonaday.gr
No Result
View All Result

Ανακοίνωση – καταπέλτης κατά της Κατερίνας Παπακώστα

Ανακοίνωση-καταπέλτη κατά της βουλευτίνας Τρικάλων της Ν.Δ. Κατερίνας Παπακώστα εξέδωσε η ΕΛΜΕ Τρικάλων.

11 Νοεμβρίου 2021
in Τοπικά
Θέλει θάρρος και πολιτική ευθύνη
Share on FacebookShare on Twitter

Μεγαλοστομίες, κοινοτοπίες και απόσειση ευθυνών, επειδή δε μπορείτε να κρύψετε τους υπευθύνους, κ. Παπακώστα, ή όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός, «στρίβειν διά του αρραβώνος».

Θα ξεκινήσουμε ανάποδα την απάντησή μας, επισημαίνοντας τα εξής:

Αφού η κ. Παπακώστα- ως ειδήμων περί τα της Παιδείας, καθότι και εισηγήτρια σε Ν/Σ Παιδείας- καταφέρεται κατά πάντων με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, αφού επιλεκτικά επικαλείται αποσπάσματα τόσο από διεθνείς εκθέσεις (ΟΟΣΑ κ.ά.) όσο και εγχώριες (βλέπε έκθεση Πισσαρίδη, θα επανέλθουμε), καταλήγει στο γεμάτο έπαρση και αλαζονεία,

«Προσωπικά  αναλαμβάνω  την πολιτική  ευθύνη, προκειμένου, να δημιουργηθούν Πρότυπα και Πειραματικά  Σχολεία  στον Νομό μας, γιατί είμαι βαθιά  πεπεισμένη, ότι θα συμβάλουν στην αναβάθμιση  του  εκπαιδευτικού μας  συστήματος…».

Έχετε κάτι στον νου σας, κ. Παπακώστα, για το τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Θα το επιβάλλετε; Πώς; Με απόφαση ποιου; Θα «πιέσετε» κάποιους; Θα «πείσετε» όσους αρνούνται και αντιδρούν; Σας έχρισαν υπεύθυνη υλοποίησής τους;

«Ήρθε  η ώρα   λοιπόν,  να  αναλάβει ο   καθένας από εμάς  την ευθύνη,  που του αναλογεί…» Τι όμορφη φράση. Πράγματι και εμείς αυτό ακριβώς ζητάμε, ανάλογα με τη θέση του καθενός. Αλήθεια ποιος έχει ευθύνη για το ότι «Κάτι  δεν πάει σίγουρα καλά με την παιδεία μας…»; Πόσα χρόνια έχουμε από τις χαμηλότερες δαπάνες για την Παιδεία στην ΕΕ (2,82% του ΑΕΠ(2020), με ευρωπαϊκό Μ.Ο. το 5% περίπου και χώρες που φτάνουν το 7%-8%); Ποιος δεν επιμόρφωσε-πλην ελαχίστων περιπτώσεων – τον κλάδο 40 χρόνια τώρα που το επιζητεί;

Ποιος δεν ανανέωσε (και πάλι με ελάχιστες εξαιρέσεις) τα σχολικά βιβλία, τα αναλυτικά προγράμματα, τις μεθόδους διδασκαλίας, την υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων (εργαστήρια, εποπτικά μέσα κ.ά.) το απαραίτητο διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό, την κτηριακή υποδομή και ό,τι άλλο είναι απαραίτητο για να έχουμε ένα σχολείο σύγχρονο, που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ζωής, της κοινωνίας και της εργασίας;

Εσείς όμως βρήκατε τον υπεύθυνο.

Λαϊκίζοντας και κρύβοντας τον πραγματικό ένοχο, υποδείξατε για άλλη μια φορά τον εκπαιδευτικό, το «βόλεμά» του και την έλλειψη αξιολόγησης. Καταρχήν θέλουμε να σας επισημάνουμε ότι τόσο ως λειτουργοί όσο και ως υπάλληλοι έχουμε πλήρη επίγνωση και συναίσθηση των ευθυνών μας και του ρόλου μας, γνωρίζουμε τις αδυναμίες μας και τα προβλήματα, και αγωνιζόμαστε διαρκώς για να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για ένα σχολείο καλύτερο για όλους.

Δυστυχώς μέσα σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες και συχνά μέσα σε κλίμα απαξίωσης – όπως για παράδειγμα με την πρόσφατη δική σας παρέμβαση – από ΜΜΕ και πολιτική ηγεσία. Γι’ αυτό, δε δεχόμαστε την αμφισβήτηση ούτε των προσπαθειών μας ούτε των εργασιακών μας δικαιωμάτων.

Εκτός αν η κ. Παπακώστα ονειρεύεται ένα σχολείο χωρίς οργανικές τοποθετήσεις – να υποθέσουμε ότι γνωρίζει τα χρόνια περιπλάνησης ανά την επικράτεια που απαιτούνται, έτσι ώστε ένας εκπαιδευτικός να πλησιάσει τον τόπο κατοικίας του-, χωρίς μόνιμους εκπαιδευτικούς, ίσως με συμβόλαια ή συμβάσεις μικρής διάρκειας(όπως σε χώρες που εφαρμόζουν τα όσα πιστεύει η κ. Παπακώστα) και θα αλλάζουν Συλλόγους Διδασκόντων –βασικός παράγοντας λειτουργίας ενός σχολείου-σαν τα πουκάμισα.

Επικαλείται λοιπόν η κ. Βουλευτής την έκθεση του Νομπελίστα Οικονομολόγου κ. Πισσαρίδη, που βαδίζει στα χνάρια του έτερου Νομπελίστα του Milton Friedman, πατέρα του καταστροφικού δόγματος του νεοφιλελευθερισμού, το οποίο όπου εφαρμόστηκε άφησε πίσω του κοινωνίες-ερείπια.

Η περίφημη λοιπόν έκθεση Πισσαρίδη λέει και πολλά άλλα όπως πχ, «Συνεχής αξιολόγηση ΣΧΟΛΕΙΩΝ με βάση κριτήρια όπως οι επιδόσεις των μαθητών, το ποσοστό εισαγωγής των μαθητών στα Πανεπιστήμια, οι ειδικές προκλήσεις κάθε σχολείου. Σύνδεση της χρηματοδότησης των σχολείων με την επίτευξη εκπαιδευτικών στόχων. Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των αξιολογήσεων και σύγκριση μεταξύ των σχολείων με αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών «διαχείρισης μεγάλων δεδομένων» (big data)». Συμφωνεί με όλα αυτά;

Διαγωνισμός PISA: η θεοποίηση των δεξιοτήτων. Η επιλεκτική αξιολόγηση «επιδόσεων» μαθητών.

Η αγνόηση ακόμη και της νεωτερικής αντίληψης της πολλαπλής νοημοσύνης και της αντίληψης για τον άνθρωπο ως ον πολύπλοκο, με κλίσεις και ικανότητες, με αξίες και μορφωτικά, κοινωνικά και επαγγελματικά εφόδια, με ικανότητα κρίσης και αμφισβήτησης, με.. με…. Αντ’ αυτού βαθμολογία σε κείμενο, πρακτικά μαθηματικά και προβλήματα φυσικής, μόνο για να εξάγονται συμπεράσματα, ώστε ο ΟΟΣΑ(υπεύθυνος για τη διενέργεια του PISA) να δίνει στη συνέχεια οδηγίες στα κράτη για τις αλλαγές στην εκπαίδευση, προς μια κατεύθυνση που ικανοποιεί την αγορά, τα συμφέροντα των εταιρειών και τη μετατροπή της Παιδείας από κοινωνικό αγαθό σε εμπόρευμα και υπηρεσία με υψηλό κόστος βέβαια για τους μαθητές και τις οικογένειες τους..

Πώς φτάνει στο σημείο η κ. Βουλευτής να απαξιώνει με τέτοιο τρόπο το Δημόσιο Σχολείο στη χώρα της, από το οποίο πέρασε και η ίδια, τη στιγμή που από αυτό το Δημόσιο Σχολείο και το Δημόσιο Πανεπιστήμιο αποφοίτησαν άνθρωποι οι οποίοι, τόσο στο εξωτερικό όσο και στη χώρα μας, πρωτοστατούν με επιτυχία σε όλους τους τομείς της ζωής(οικονομία, πολιτική, επιστήμες, πολιτισμό, θεσμούς, κ.α.); Για τους ίδιους είναι υπερήφανη, αλλά για τα σχολεία από όπου αποφοίτησαν όχι;

Αφού είναι πεπεισμένη η κ. Παπακώστα για το πόσο θα συμβάλει ο θεσμός των Προτύπων και Πειραματικών σχολείων στην αναβάθμιση της Δημόσιας Παιδείας, ας μας απαντήσει στα εξής:

Με το δεδομένο ότι ο θεσμός εφαρμόζεται χρόνια, μπορεί να μας πει τεκμηριωμένα, με έρευνες και επιστημονικές μελέτες, πόσο συνέβαλε μέχρι σήμερα στη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και ποιες καινούργιες εκπαιδευτικές πρακτικές και μέθοδοι παράχθηκαν που στη συνέχεια εφαρμόστηκαν σε όλο τον μαθητικό πληθυσμό;

Πόσο πραγματικά Πειραματικά ήταν τα Πειραματικά- τα περισσότερα λειτούργησαν δυστυχώς με λογική «ελίτ» και Προτύπων σχολείων- και πόσο Πειραματικά θα είναι τα καινούργια και μάλιστα στην πόλη μας, απουσία Παιδαγωγικού Πανεπιστημιακού τμήματος; Γιατί Πειραματικό

Σχολείο σημαίνει:

Τυχαίο και αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών και εκπαιδευτικών
Προγράμματα που έχουν εκπονηθεί από ΑΕΙ, ΙΕΠ, κλπ και εφαρμόζονται στα Πειραματικά για να δοκιμαστούν
Τυχαία επιλογή σχολείων ως Πειραματικών και με συχνές εναλλαγές
Εφαρμογή νέων προγραμμάτων και διδακτικών μεθόδων με κέντρο τον μαθητή και όχι έναν υπό πίεση εκπαιδευτικό, που θα αγωνίζεται να διεκπεραιώσει και να αποδείξει γραφειοκρατικά ότι τα κατάφερε, σε έναν μάταιο αγώνα ανταγωνισμού και συλλογής «χαρτιών».

Ποια διάχυση στο υπόλοιπο μαθητικό σώμα «κατώτερου επιπέδου» μπορεί να γίνει για τις βέλτιστες πρακτικές και μεθόδους που «επιτεύχθηκαν» στον «άριστο» πληθυσμό των Προτύπων;

Γιατί η «διαφοροποίηση», η «αριστεία» και η αποφυγή της «καταστροφικής ομοιομορφίας» που επικαλείται η κ. Παπακώστα θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας του Δημόσιου Σχολείου; Γιατί δε διαβάζει την πρόσφατη έκθεση του αγαπημένου της ΟΟΣΑ, που ρητά αναφέρει ότι:

Τάξεις αποτελούμενες από μαθητές με διαφορετικό κοινωνικό υπόβαθρο και με διαφορετικές ικανότητες/επιδόσεις έχουν γενικότερα θετικό πρόσημο πάνω στην επίδοση του μαθητή.

Κοινωνικά και οικονομικά μειονεκτήματα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην επίδοση των μαθητών.

Πώς θα αναστραφεί η πλήρης υποβάθμιση που θα επιφέρει στα περισσότερα σχολεία (που δεν θα είναι Πρότυπα και Πειραματικά) ο διαχωρισμός και η κατηγοριοποίηση καθώς και η επέκταση αυτού του διαχωρισμού σε παιδιά και οικογένειες; Έχουν μελετήσει ποτέ οι φορείς αυτών των ιδεών τις συνέπειες μακροπρόθεσμα στα παιδιά Προτύπων ή απλών σχολείων;

Θα μπορούσε να προβληματιστεί η κ. Βουλευτής για το αν είναι εφικτό να γίνουν ΟΛΑ τα σχολεία ΠΡΟΤΥΠΑ και αν όχι ΓΙΑΤΙ;

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ή αλλιώς άλλο ένα «φάρμακο» παντός καιρού και διά πάσαν νόσον. Καταρχήν να επισημάνουμε ότι υπάρχουν πολλές μορφές αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης και όχι παντού(για παράδειγμα στο Φινλανδικό σύστημα, πού όλοι αρέσκονται να επικαλούνται, δεν υπάρχει ατομική αξιολόγηση).

Στον κλάδο, όπως και σε όλα τα συνδικάτα της εκπαίδευσης στον κόσμο, υπάρχει σοβαρός προβληματισμός για τα συστήματα αξιολόγησης και για τα αποτελέσματά τους.

Όλοι όμως συμφωνούν ότι η ενοχοποίηση του εκπαιδευτικού, οι ποσοτικές και φορμαλιστικές αξιολογήσεις στα ζητήματα παιδαγωγικών σχέσεων και διδασκαλίας, ο γραφειοκρατικός εκφυλισμός και η συγκέντρωση τυπικών προσόντων ουδέν προσφέρουν στην ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου, αλλά αντίθετα υποβοηθούν τον εκφοβιστικό έλεγχο των εκπαιδευτικών, την υπακοή και εξάλειψη της αντίστασης σε σχέδια που μετατρέπουν το αγαθό της Παιδείας σε προϊόν, υπηρεσία και παροχή στεγνών χρησιμοθηρικών γνώσεων και δεξιοτήτων για λίγους και εκλεκτούς.

ΟΡΑΜΑ έχουμε κ. Βουλευτή και το διακηρύσσουμε και το αφηγούμαστε με κάθε τρόπο, ακόμα και στα ψήγματα διαλόγου, στον οποίο αραιά και που καλούμαστε από το υπουργείο Παιδείας. Με αγώνες, με δράσεις, μέτωπα εδώ και δεκαετίες αγωνιζόμαστε:

για ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΗΜΟΣΙΟ, ΔΩΡΕΑΝ, ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, με ενίσχυση ιδιαίτερα των αδύναμων και σε δυσχερή θέση παιδιών και οικογενειών.

ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ με ανθρώπινες αξίες, πολιτισμό, μορφωτικά και επαγγελματικά εφόδια, αντανάκλαση όλων των δραστηριοτήτων της ζωής για τους αυριανούς υπεύθυνους πολίτες.

Όχι σχολείο και εκπαίδευση που από αγαθό μετατρέπεται σε υπηρεσία, προϊόν και «καλό» εμπόρευμα για λίγους και που το περιεχόμενο και τις μορφές του υπαγορεύουν οι απαιτήσεις της Αγοράς και της Οικονομίας αποκλειστικά.

Γιατί ο βασικός ρόλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας δε θα πρέπει να υποβαθμίζεται στην «εκπαίδευση των λίγων άριστων μαθητών», αλλά να είναι η ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου όλων των παιδιών ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, τη φυλή, το χρώμα και τη θρησκεία.

Εσείς συμφωνείτε κ. Παπακώστα;

ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Πρόσφατα Άρθρα

Η ΕΛΜΕ Τρικάλων καταγγέλλει διευθυντές σχολείων
Τοπικά

Aρχαιρεσίες για ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Τρικάλων

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Συνάδελφοι/σες, τη Δευτέρα 18 Δεκεβρίου 2023 και ώρα 18.00 μ.μ. στο 1οο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, θα πραγματοποιηθεί Τακτική Γενική Συνέλευση...

Read more
Κώστας Σκρέκας: «Συμμαχία για την ενεργειακή ασφάλεια στη ΝΑ Ευρώπη»
Τοπικά

Σε ισχύ από τις 13 Δεκεμβρίου το «Καλάθι των Χριστουγέννων»

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Από την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου έως και την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου τίθεται σε ισχύ το «Καλάθι του Χριστουγέννων», όπως προβλέπει...

Read more
Παντρικαλινή σύσκεψη συνταξιούχων στην πλατεία του ΟΤΕ
Ελλάδα

Επίδομα προσωπικής διαφοράς: Έως τις 31 Δεκεμβρίου η καταβολή του στους συνταξιούχους – Οι δικαιούχοι

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023 θα πρέπει να καταβληθεί εφάπαξ το επίδομα προσωπικής διαφοράς ύψους 100 και 200 ευρώ στους δικαιούχους συνταξιούχους...

Read more
Δημήτρης Κουρέτας: Από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας νέος Περιφερειάρχης
Τοπικά

Ανοιχτή πρόσκληση Κουρέτα στους φορείς του πολιτισμού

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Ανοιχτό κάλεσμα προς τους φορείς και τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στον πολιτισμό απευθύνει η νέα περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας και ο...

Read more
Ζητούνται άτομα για εργασία σε εταιρεία παραγωγής τυροκομικών προϊόντων
Επιχειρείν

Ζητούνται άτομα για εργασία σε εταιρεία παραγωγής τυροκομικών προϊόντων

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Εταιρεία παραγωγής τυροκομικών προϊόντων  ζητά να προσλάβει:  Ανειδίκευτους εργάτες (ΑΝΔΡΕΣ) για πλήρη απασχόληση.  Οδηγούς (με προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση-επιθυμητή, επαγγελματικό δίπλωμα...

Read more
Πρώτες μαγικές εικόνες από τον παραμυθένιο Μύλο των Ξωτικών
Τοπικά

Στον Μύλο των Ξωτικών η 10η Χριστουγεννιάτικη Συνάντηση Χορωδιών

7 Δεκεμβρίου 2023
0

Η Δημοτική Χορωδία Τρικάλων γιορτάζει φέτος τη δέκατη παρουσία της στον Μύλο των Ξωτικών. Ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα των διοργανωτών του...

Read more
Ο καιρός με τον Π. Γιαννόπουλο: Τελευταία ημέρα του «Daniel» που ξεπέρασε και τον «Ιανό»
Τοπικά

130 εκατ. ευρώ σε περισσότερους από 37.000 πλημμυροπαθείς

7 Δεκεμβρίου 2023
0

Την Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου 2023, πραγματοποιήθηκαν νέες πληρωμές πρώτης αρωγής προς τους πληγέντες από τις πλημμύρες που εκδηλώθηκαν στις αρχές...

Read more
Μύλος στον ΣΥΡΙΖΑ….
Τοπικά

ΣΥΡΙΖΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ: Να σταματήσουμε το κυβερνητικό σχέδιο ιδιωτικοποίησης της ύδρευσης-αποχέτευσης και των ΔΕΥΑ

7 Δεκεμβρίου 2023
0

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη μετά το βροντερό ΟΧΙ της κοινωνίας στην ιδιωτικοποίηση των ΕΥΑΘ & ΔΕΥΑΠ έχει βάλει στο μάτι τώρα...

Read more
Μεγάλη συναυλία με τρικαλινούς καλλιτέχνες υπέρ των πλημμυροπαθών
Τοπικά

Μεγάλη συναυλία με τρικαλινούς καλλιτέχνες υπέρ των πλημμυροπαθών

7 Δεκεμβρίου 2023
0

Ο σύλλογος ΜοιράΖΩμαι υπό την αιγίδα του Δήμου Τρικκαίων διοργανώνει μια μεγάλη συναυλία τη Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023 στις 19.30...

Read more
Παρέμβαση Τρικάλη και αποκατάσταση της αλήθειας!
Τοπικά

Παρέμβαση Τρικάλη και αποκατάσταση της αλήθειας!

7 Δεκεμβρίου 2023
0

Ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με τον διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Τρικάλων, κύριο Τρικάλη και μετά από διερεύνηση του θέματος που...

Read more
Παρέμβαση της Μαρίνας Κοντοτόλη στην ολομέλεια της Βουλής, για τα προβλήματα της Φαρκαδόνας
Τοπικά

Παρέμβαση της Μαρίνας Κοντοτόλη στην ολομέλεια της Βουλής για τους ελεύθερους επαγγελματίες της Φαρκαδόνας

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι Είμαι Βουλευτής Τρικάλων, της πολύπαθης Θεσσαλίας. Είμαι σε συνεχή επαφή με την εκλογική μου Περιφέρεια. Δείτε...

Read more
Τέσσερα νέα μέτρα στη μάχη κατά της ακρίβειας ανακοίνωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας
Τοπικά

Κώστας Σκρέκας: «Απαίτηση της οικονομίας και της κοινωνίας μας η ισχυρή Επιτροπή Ανταγωνισμού»

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Η Αϊρίν  Έβελυν  Μικέλα  Μαίρη Σαρπ είναι η νέα Πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού κατόπιν πρότασης του Υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα,...

Read more
Διαπολιτισμικά προγράμματα AFS: Υποτροφίες για μαθητές Λυκείου!
Ελλάδα

Διαπολιτισμικά προγράμματα AFS: Υποτροφίες για μαθητές Λυκείου!

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Συνεχίζοντας το επιτυχημένο του πρόγραμμα, ο Μη Κυβερνητικός και Μη Κερδοσκοπικός οργανισμός AFS Intercultural Programs Greece & Cyprus προσφέρει τη...

Read more
Ίδρυμα Χατζηγάκη: Αποστολές σε 22 Πλημμυροπαθή Σχολεία και Κοινωνικά Παντοπωλεία στην Θεσσαλία
Τοπικά

Ίδρυμα Χατζηγάκη: Αποστολές σε 22 Πλημμυροπαθή Σχολεία και Κοινωνικά Παντοπωλεία στην Θεσσαλία

8 Δεκεμβρίου 2023
0

Το Ίδρυμα Χατζηγάκη στο πλαίσιο της μεγάλης εκστρατείας στήριξης των πληγέντων στην Θεσσαλία, διενεργεί από τον Σεπτέμβριο 2023 δύο Προγράμματα...

Read more
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Απαράδεκτη πράξη εκπαιδευτικού!
Τοπικά

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Απαράδεκτη πράξη εκπαιδευτικού!

7 Δεκεμβρίου 2023
0

Μέσα από παιδικές, τρομαγμένες φωνούλες μαθητών της δευτέρας τάξης του 2ου δημοτικού σχολείου Φαρκαδόνας, που στεγάζεται στην Οιχαλία, διέρρευσε σαν...

Read more
Next Post
Άλυτο πρόβλημα για την Δημοτική Αρχή Φαρκαδόνας…

Άλυτο πρόβλημα για την Δημοτική Αρχή Φαρκαδόνας...

Επίσκεψη της ΔΕΕΠ( ΝΟΔΕ ) ΝΔ Τρικάλων στους σεισμοπαθείς του Δήμου Φαρκαδόνας

Επίσκεψη της ΔΕΕΠ( ΝΟΔΕ ) ΝΔ Τρικάλων στους σεισμοπαθείς του Δήμου Φαρκαδόνας

To «ευχαριστω» του  προέδρου της κοινότητας Φαρκαδόνας

To «ευχαριστω» του προέδρου της κοινότητας Φαρκαδόνας

Απεβίωσε ο Αστυνομικός  Παναγιώτης Παλάγγας

Απεβίωσε ο Αστυνομικός Παναγιώτης Παλάγγας

Ἀπo τὸ «Ὡσαννά…» στὸ «Σταύρωσον…» καὶ στὴν «Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ…»

Ἀπo τὸ «Ὡσαννά…» στὸ «Σταύρωσον…» καὶ στὴν «Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ…»

E-mail: farkadonaday@gmail.com

  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία

© 2020 farkadonaday.gr

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία

© 2020 farkadonaday.gr