Τετάρτη, 27 Αυγούστου, 2025
Farkadonaday.gr
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
Farkadonaday.gr
No Result
View All Result

Ανακοίνωση – καταπέλτης κατά της Κατερίνας Παπακώστα

Ανακοίνωση-καταπέλτη κατά της βουλευτίνας Τρικάλων της Ν.Δ. Κατερίνας Παπακώστα εξέδωσε η ΕΛΜΕ Τρικάλων.

11 Νοεμβρίου 2021
in Τοπικά
Θέλει θάρρος και πολιτική ευθύνη
Share on FacebookShare on Twitter

Μεγαλοστομίες, κοινοτοπίες και απόσειση ευθυνών, επειδή δε μπορείτε να κρύψετε τους υπευθύνους, κ. Παπακώστα, ή όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός, «στρίβειν διά του αρραβώνος».

Θα ξεκινήσουμε ανάποδα την απάντησή μας, επισημαίνοντας τα εξής:

Αφού η κ. Παπακώστα- ως ειδήμων περί τα της Παιδείας, καθότι και εισηγήτρια σε Ν/Σ Παιδείας- καταφέρεται κατά πάντων με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, αφού επιλεκτικά επικαλείται αποσπάσματα τόσο από διεθνείς εκθέσεις (ΟΟΣΑ κ.ά.) όσο και εγχώριες (βλέπε έκθεση Πισσαρίδη, θα επανέλθουμε), καταλήγει στο γεμάτο έπαρση και αλαζονεία,

«Προσωπικά  αναλαμβάνω  την πολιτική  ευθύνη, προκειμένου, να δημιουργηθούν Πρότυπα και Πειραματικά  Σχολεία  στον Νομό μας, γιατί είμαι βαθιά  πεπεισμένη, ότι θα συμβάλουν στην αναβάθμιση  του  εκπαιδευτικού μας  συστήματος…».

Έχετε κάτι στον νου σας, κ. Παπακώστα, για το τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Θα το επιβάλλετε; Πώς; Με απόφαση ποιου; Θα «πιέσετε» κάποιους; Θα «πείσετε» όσους αρνούνται και αντιδρούν; Σας έχρισαν υπεύθυνη υλοποίησής τους;

«Ήρθε  η ώρα   λοιπόν,  να  αναλάβει ο   καθένας από εμάς  την ευθύνη,  που του αναλογεί…» Τι όμορφη φράση. Πράγματι και εμείς αυτό ακριβώς ζητάμε, ανάλογα με τη θέση του καθενός. Αλήθεια ποιος έχει ευθύνη για το ότι «Κάτι  δεν πάει σίγουρα καλά με την παιδεία μας…»; Πόσα χρόνια έχουμε από τις χαμηλότερες δαπάνες για την Παιδεία στην ΕΕ (2,82% του ΑΕΠ(2020), με ευρωπαϊκό Μ.Ο. το 5% περίπου και χώρες που φτάνουν το 7%-8%); Ποιος δεν επιμόρφωσε-πλην ελαχίστων περιπτώσεων – τον κλάδο 40 χρόνια τώρα που το επιζητεί;

Ποιος δεν ανανέωσε (και πάλι με ελάχιστες εξαιρέσεις) τα σχολικά βιβλία, τα αναλυτικά προγράμματα, τις μεθόδους διδασκαλίας, την υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων (εργαστήρια, εποπτικά μέσα κ.ά.) το απαραίτητο διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό, την κτηριακή υποδομή και ό,τι άλλο είναι απαραίτητο για να έχουμε ένα σχολείο σύγχρονο, που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ζωής, της κοινωνίας και της εργασίας;

Εσείς όμως βρήκατε τον υπεύθυνο.

Λαϊκίζοντας και κρύβοντας τον πραγματικό ένοχο, υποδείξατε για άλλη μια φορά τον εκπαιδευτικό, το «βόλεμά» του και την έλλειψη αξιολόγησης. Καταρχήν θέλουμε να σας επισημάνουμε ότι τόσο ως λειτουργοί όσο και ως υπάλληλοι έχουμε πλήρη επίγνωση και συναίσθηση των ευθυνών μας και του ρόλου μας, γνωρίζουμε τις αδυναμίες μας και τα προβλήματα, και αγωνιζόμαστε διαρκώς για να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για ένα σχολείο καλύτερο για όλους.

Δυστυχώς μέσα σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες και συχνά μέσα σε κλίμα απαξίωσης – όπως για παράδειγμα με την πρόσφατη δική σας παρέμβαση – από ΜΜΕ και πολιτική ηγεσία. Γι’ αυτό, δε δεχόμαστε την αμφισβήτηση ούτε των προσπαθειών μας ούτε των εργασιακών μας δικαιωμάτων.

Εκτός αν η κ. Παπακώστα ονειρεύεται ένα σχολείο χωρίς οργανικές τοποθετήσεις – να υποθέσουμε ότι γνωρίζει τα χρόνια περιπλάνησης ανά την επικράτεια που απαιτούνται, έτσι ώστε ένας εκπαιδευτικός να πλησιάσει τον τόπο κατοικίας του-, χωρίς μόνιμους εκπαιδευτικούς, ίσως με συμβόλαια ή συμβάσεις μικρής διάρκειας(όπως σε χώρες που εφαρμόζουν τα όσα πιστεύει η κ. Παπακώστα) και θα αλλάζουν Συλλόγους Διδασκόντων –βασικός παράγοντας λειτουργίας ενός σχολείου-σαν τα πουκάμισα.

Επικαλείται λοιπόν η κ. Βουλευτής την έκθεση του Νομπελίστα Οικονομολόγου κ. Πισσαρίδη, που βαδίζει στα χνάρια του έτερου Νομπελίστα του Milton Friedman, πατέρα του καταστροφικού δόγματος του νεοφιλελευθερισμού, το οποίο όπου εφαρμόστηκε άφησε πίσω του κοινωνίες-ερείπια.

Η περίφημη λοιπόν έκθεση Πισσαρίδη λέει και πολλά άλλα όπως πχ, «Συνεχής αξιολόγηση ΣΧΟΛΕΙΩΝ με βάση κριτήρια όπως οι επιδόσεις των μαθητών, το ποσοστό εισαγωγής των μαθητών στα Πανεπιστήμια, οι ειδικές προκλήσεις κάθε σχολείου. Σύνδεση της χρηματοδότησης των σχολείων με την επίτευξη εκπαιδευτικών στόχων. Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των αξιολογήσεων και σύγκριση μεταξύ των σχολείων με αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών «διαχείρισης μεγάλων δεδομένων» (big data)». Συμφωνεί με όλα αυτά;

Διαγωνισμός PISA: η θεοποίηση των δεξιοτήτων. Η επιλεκτική αξιολόγηση «επιδόσεων» μαθητών.

Η αγνόηση ακόμη και της νεωτερικής αντίληψης της πολλαπλής νοημοσύνης και της αντίληψης για τον άνθρωπο ως ον πολύπλοκο, με κλίσεις και ικανότητες, με αξίες και μορφωτικά, κοινωνικά και επαγγελματικά εφόδια, με ικανότητα κρίσης και αμφισβήτησης, με.. με…. Αντ’ αυτού βαθμολογία σε κείμενο, πρακτικά μαθηματικά και προβλήματα φυσικής, μόνο για να εξάγονται συμπεράσματα, ώστε ο ΟΟΣΑ(υπεύθυνος για τη διενέργεια του PISA) να δίνει στη συνέχεια οδηγίες στα κράτη για τις αλλαγές στην εκπαίδευση, προς μια κατεύθυνση που ικανοποιεί την αγορά, τα συμφέροντα των εταιρειών και τη μετατροπή της Παιδείας από κοινωνικό αγαθό σε εμπόρευμα και υπηρεσία με υψηλό κόστος βέβαια για τους μαθητές και τις οικογένειες τους..

Πώς φτάνει στο σημείο η κ. Βουλευτής να απαξιώνει με τέτοιο τρόπο το Δημόσιο Σχολείο στη χώρα της, από το οποίο πέρασε και η ίδια, τη στιγμή που από αυτό το Δημόσιο Σχολείο και το Δημόσιο Πανεπιστήμιο αποφοίτησαν άνθρωποι οι οποίοι, τόσο στο εξωτερικό όσο και στη χώρα μας, πρωτοστατούν με επιτυχία σε όλους τους τομείς της ζωής(οικονομία, πολιτική, επιστήμες, πολιτισμό, θεσμούς, κ.α.); Για τους ίδιους είναι υπερήφανη, αλλά για τα σχολεία από όπου αποφοίτησαν όχι;

Αφού είναι πεπεισμένη η κ. Παπακώστα για το πόσο θα συμβάλει ο θεσμός των Προτύπων και Πειραματικών σχολείων στην αναβάθμιση της Δημόσιας Παιδείας, ας μας απαντήσει στα εξής:

Με το δεδομένο ότι ο θεσμός εφαρμόζεται χρόνια, μπορεί να μας πει τεκμηριωμένα, με έρευνες και επιστημονικές μελέτες, πόσο συνέβαλε μέχρι σήμερα στη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και ποιες καινούργιες εκπαιδευτικές πρακτικές και μέθοδοι παράχθηκαν που στη συνέχεια εφαρμόστηκαν σε όλο τον μαθητικό πληθυσμό;

Πόσο πραγματικά Πειραματικά ήταν τα Πειραματικά- τα περισσότερα λειτούργησαν δυστυχώς με λογική «ελίτ» και Προτύπων σχολείων- και πόσο Πειραματικά θα είναι τα καινούργια και μάλιστα στην πόλη μας, απουσία Παιδαγωγικού Πανεπιστημιακού τμήματος; Γιατί Πειραματικό

Σχολείο σημαίνει:

Τυχαίο και αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών και εκπαιδευτικών
Προγράμματα που έχουν εκπονηθεί από ΑΕΙ, ΙΕΠ, κλπ και εφαρμόζονται στα Πειραματικά για να δοκιμαστούν
Τυχαία επιλογή σχολείων ως Πειραματικών και με συχνές εναλλαγές
Εφαρμογή νέων προγραμμάτων και διδακτικών μεθόδων με κέντρο τον μαθητή και όχι έναν υπό πίεση εκπαιδευτικό, που θα αγωνίζεται να διεκπεραιώσει και να αποδείξει γραφειοκρατικά ότι τα κατάφερε, σε έναν μάταιο αγώνα ανταγωνισμού και συλλογής «χαρτιών».

Ποια διάχυση στο υπόλοιπο μαθητικό σώμα «κατώτερου επιπέδου» μπορεί να γίνει για τις βέλτιστες πρακτικές και μεθόδους που «επιτεύχθηκαν» στον «άριστο» πληθυσμό των Προτύπων;

Γιατί η «διαφοροποίηση», η «αριστεία» και η αποφυγή της «καταστροφικής ομοιομορφίας» που επικαλείται η κ. Παπακώστα θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας του Δημόσιου Σχολείου; Γιατί δε διαβάζει την πρόσφατη έκθεση του αγαπημένου της ΟΟΣΑ, που ρητά αναφέρει ότι:

Τάξεις αποτελούμενες από μαθητές με διαφορετικό κοινωνικό υπόβαθρο και με διαφορετικές ικανότητες/επιδόσεις έχουν γενικότερα θετικό πρόσημο πάνω στην επίδοση του μαθητή.

Κοινωνικά και οικονομικά μειονεκτήματα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην επίδοση των μαθητών.

Πώς θα αναστραφεί η πλήρης υποβάθμιση που θα επιφέρει στα περισσότερα σχολεία (που δεν θα είναι Πρότυπα και Πειραματικά) ο διαχωρισμός και η κατηγοριοποίηση καθώς και η επέκταση αυτού του διαχωρισμού σε παιδιά και οικογένειες; Έχουν μελετήσει ποτέ οι φορείς αυτών των ιδεών τις συνέπειες μακροπρόθεσμα στα παιδιά Προτύπων ή απλών σχολείων;

Θα μπορούσε να προβληματιστεί η κ. Βουλευτής για το αν είναι εφικτό να γίνουν ΟΛΑ τα σχολεία ΠΡΟΤΥΠΑ και αν όχι ΓΙΑΤΙ;

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ή αλλιώς άλλο ένα «φάρμακο» παντός καιρού και διά πάσαν νόσον. Καταρχήν να επισημάνουμε ότι υπάρχουν πολλές μορφές αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης και όχι παντού(για παράδειγμα στο Φινλανδικό σύστημα, πού όλοι αρέσκονται να επικαλούνται, δεν υπάρχει ατομική αξιολόγηση).

Στον κλάδο, όπως και σε όλα τα συνδικάτα της εκπαίδευσης στον κόσμο, υπάρχει σοβαρός προβληματισμός για τα συστήματα αξιολόγησης και για τα αποτελέσματά τους.

Όλοι όμως συμφωνούν ότι η ενοχοποίηση του εκπαιδευτικού, οι ποσοτικές και φορμαλιστικές αξιολογήσεις στα ζητήματα παιδαγωγικών σχέσεων και διδασκαλίας, ο γραφειοκρατικός εκφυλισμός και η συγκέντρωση τυπικών προσόντων ουδέν προσφέρουν στην ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου, αλλά αντίθετα υποβοηθούν τον εκφοβιστικό έλεγχο των εκπαιδευτικών, την υπακοή και εξάλειψη της αντίστασης σε σχέδια που μετατρέπουν το αγαθό της Παιδείας σε προϊόν, υπηρεσία και παροχή στεγνών χρησιμοθηρικών γνώσεων και δεξιοτήτων για λίγους και εκλεκτούς.

ΟΡΑΜΑ έχουμε κ. Βουλευτή και το διακηρύσσουμε και το αφηγούμαστε με κάθε τρόπο, ακόμα και στα ψήγματα διαλόγου, στον οποίο αραιά και που καλούμαστε από το υπουργείο Παιδείας. Με αγώνες, με δράσεις, μέτωπα εδώ και δεκαετίες αγωνιζόμαστε:

για ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΗΜΟΣΙΟ, ΔΩΡΕΑΝ, ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, με ενίσχυση ιδιαίτερα των αδύναμων και σε δυσχερή θέση παιδιών και οικογενειών.

ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ με ανθρώπινες αξίες, πολιτισμό, μορφωτικά και επαγγελματικά εφόδια, αντανάκλαση όλων των δραστηριοτήτων της ζωής για τους αυριανούς υπεύθυνους πολίτες.

Όχι σχολείο και εκπαίδευση που από αγαθό μετατρέπεται σε υπηρεσία, προϊόν και «καλό» εμπόρευμα για λίγους και που το περιεχόμενο και τις μορφές του υπαγορεύουν οι απαιτήσεις της Αγοράς και της Οικονομίας αποκλειστικά.

Γιατί ο βασικός ρόλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας δε θα πρέπει να υποβαθμίζεται στην «εκπαίδευση των λίγων άριστων μαθητών», αλλά να είναι η ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου όλων των παιδιών ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, τη φυλή, το χρώμα και τη θρησκεία.

Εσείς συμφωνείτε κ. Παπακώστα;

ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

👁️ Το άρθρο αυτό προβλήθηκε 78 φορές.

Πρόσφατα Άρθρα

Έπεσαν οι μάσκες στη Θεσσαλία… 2 εκατ. € επιδοτήσεις με Bitcoin και Bentley!
Ελλάδα

Ξεσκέπασαν το «κόλπο γκρόσο» στον ΟΠΕΚΕΠΕ – Εκατομμύρια σε χωράφια-φαντάσματα!

27 Αυγούστου 2025
0

Αναταραχή προκαλούν οι αποκαλύψεις της εκπομπής «Καθαρές Κουβέντες» στο Open για το πολύκροτο σκάνδαλο επιδοτήσεων στον ΟΠΕΚΕΠΕ. Πρωταγωνιστές φέρονται να...

Read more
Οιχαλία: Με κρανιοεγκεφαλική κάκωση στο Νοσοκομείο Τρικάλων o οδηγός του δίκυκλου
Ελλάδα

Τραγικός θάνατος 50χρονου στα Καλογριανά – Βρέθηκε νεκρός με καμάκι ψαροντούφεκου

27 Αυγούστου 2025
0

Τραγική ήταν η εικόνα που αντίκρισαν συγγενείς και συγχωριανοί, στο σπίτι 50χρονου στα Καλογριανά, όταν παραβιάστηκε η πόρτα προκειμένου να...

Read more
Ξαφνικός Θάνατος Αστυνομικού στην Καρδίτσα – Σοκ και Θλίψη
Κοινωνικά

Έφυγαν από τη ζωή τρεις Τρικαλινοί

27 Αυγούστου 2025
0

Την πολυαγαπημένη μας αδελφή και θεία ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΡ. ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΗ ΣΥΝΤ/ΧΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΕΤΩΝ 71 Θανούσα κηδεύουμε την Τετάρτη 27 – 8 –...

Read more
Όλα έτοιμα για τη 15η Γιορτή Κρεμμυδιού στο Παλαιομονάστηρο!
Διάφορα

Όλα έτοιμα για τη 15η Γιορτή Κρεμμυδιού στο Παλαιομονάστηρο!

27 Αυγούστου 2025
0

Ο Πολιτιστικός, Μορφωτικός, Λαογραφικός Σύλλογος Γυναικών Παλιομοναστήρου σε συνεργασία με την Τοπική Κοινότητα και υπό την αιγίδα του Δήμο Πύλης...

Read more
Δυναμική παρουσία Σκρέκα στη Θεσσαλονίκη
Τοπικά

Δυναμική παρουσία Σκρέκα στη Θεσσαλονίκη

27 Αυγούστου 2025
0

Στην κατάμεστη αίθουσα της Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας της Θεσσαλονίκης, όπου πλήθος στελεχών της παράταξης ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του...

Read more
Η Σούλα Μερεντίτη  κυνηγάει τον Κοτρώνη στα δικαστήρια
Παραπολιτικά

Η Σούλα παίρνει το όπλο της…

26 Αυγούστου 2025
0

Αν και πέρασε καιρός από τότε που ο Αλέξης Τσίπρας βρισκόταν στην επικαιρότητα της πολιτικής, όλοι θυμόμαστε τους σφοδρούς του...

Read more
Ορκίστηκαν οι πρώτοι 12 νεοδιορισμένοι εκπαιδευτικοί στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων
Τοπικά

Ορκίστηκαν οι πρώτοι 12 νεοδιορισμένοι εκπαιδευτικοί στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων

26 Αυγούστου 2025
0

Ορκίστηκαν σήμερα Τρίτη 26-8-2025 οι πρώτοι 12 νεοδιορισμένοι εκπαιδευτικοί στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων. Τους εκπαιδευτικούς καλωσόρισε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης...

Read more
Εισηγητής του νέου φορολογικού νομοσχεδίου ο Θανάσης Λιούτας
Τοπικά

Ξεσπά ο Λιούτας.. “Ψέματα και διασυρμός – Θα προσφύγω στη Δικαιοσύνη!” Εξώδικο καταπέλτης!!

26 Αυγούστου 2025
0

Ο Βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας, Αθανάσιος Λιούτας, απέστειλε εξώδικη δήλωση προς την ειδησεογραφική ιστοσελίδα «Bankingnews.gr» και τον δημοσιογράφο Νίκο...

Read more
Έκλεψαν 10 μελίσσια  στην Φαρκαδόνα και έγιναν καπνός
Τοπικά

Υποβολή αίτησης δήλωσης κατεχόμενων κυψελών

26 Αυγούστου 2025
0

Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων, ενημερώνει τους μελισσοκόμους, ότι σύμφωνα με την 140/106513/16-4-2021 (ΦΕΚ Β΄ 1560/17-4-2021), όπως τροποποιήθηκε...

Read more
Όλοι οι υποψήφιοι…. (εκλέγονται)
Τοπικά

Προσκλήσεις για την ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ

26 Αυγούστου 2025
0

Ενημερώνουμε τα μέλη και τους φίλους της ΝΔ που θέλουν να παραστούν στην ομιλία του Πρωθυπουργού και Προέδρου Κυριάκου Μητσοτάκη...

Read more
Έλεγχος στις αγροτικές αποζημιώσεις: Στο «μικροσκόπιο» και ο ΕΛΓΑ – Τι απαντά ο πρόεδρος του Οργανισμού
Ελλάδα

Έλεγχος στις αγροτικές αποζημιώσεις: Στο «μικροσκόπιο» και ο ΕΛΓΑ – Τι απαντά ο πρόεδρος του Οργανισμού

26 Αυγούστου 2025
0

Σε διεύρυνση των ελέγχων που αφορούν τις αγροτικές αποζημιώσεις προχωρά η αρμόδια επιτροπή, μετά τον ΟΠΕΚΕΠΕ, με το άνοιγμα και...

Read more
Προσωπικός αριθμός: Πάνω από 400.000 πολίτες τον έχουν εκδώσει
Ελλάδα

Προσωπικός Αριθμός: Λήγει η προθεσμία για την έκδοσή του – Τι ισχύει για όσους δεν βγάλουν έως τις 5 Σεπτεμβρίου

26 Αυγούστου 2025
0

Λίγες ημέρες έμειναν μέχρι να λήξει η προθεσμία για την έκδοση του Προσωπικού Αριθμού. Την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου είναι η τελευταία...

Read more
Αποφασίστηκε  η προσωρινή διακοπή μαθημάτων σε όλες τις σχολικές μονάδες του Δήμου Φαρκαδόνας
Ελλάδα

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας 8.823 εκπαιδευτικών – Oι ημερομηνίες

25 Αυγούστου 2025
0

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και σε συνέχεια του από 19.08.2025 σχετικού Δελτίου Τύπου, ανακοινώνεται ότι την Τρίτη 26 Αυγούστου 2025 αναμένεται να δημοσιευθεί...

Read more
Μέχρι και ο Γκαγκαμάνος δηλώθηκε στον ΟΠΕΚΕΠΕ
Ελλάδα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Μέσα στον Αύγουστο μεγάλος αριθμός όσων πήραν παράνομα χρήματα θα βρεθούν αντιμέτωποι με τη Δικαιοσύνη

25 Αυγούστου 2025
0

Ραγδαίες εξελίξεις αναμένονται στον αγροτικό τομέα από το τέλος Αυγούστου έως τις αρχές Σεπτεμβρίου, καθώς δρομολογούνται κρίσιμες παρεμβάσεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ,...

Read more
22 νέα οχήματα από την Περιφέρεια για τον εκσυγχρονισμό του στόλου της Πυροσβεστικής
Τοπικά

Φωτιά σε δασική περιοχή του Μυρόφυλλου – Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής επί τόπου

25 Αυγούστου 2025
0

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται δασική πυρκαγιά που ξέσπασε νωρίτερα σήμερα στην περιοχή του Μυρόφυλλου, στον Δήμο Πύλης Τρικάλων. Στο σημείο...

Read more
Next Post
Άλυτο πρόβλημα για την Δημοτική Αρχή Φαρκαδόνας…

Άλυτο πρόβλημα για την Δημοτική Αρχή Φαρκαδόνας...

Επίσκεψη της ΔΕΕΠ( ΝΟΔΕ ) ΝΔ Τρικάλων στους σεισμοπαθείς του Δήμου Φαρκαδόνας

Επίσκεψη της ΔΕΕΠ( ΝΟΔΕ ) ΝΔ Τρικάλων στους σεισμοπαθείς του Δήμου Φαρκαδόνας

To «ευχαριστω» του  προέδρου της κοινότητας Φαρκαδόνας

To «ευχαριστω» του προέδρου της κοινότητας Φαρκαδόνας

Απεβίωσε ο Αστυνομικός  Παναγιώτης Παλάγγας

Απεβίωσε ο Αστυνομικός Παναγιώτης Παλάγγας

Ἀπo τὸ «Ὡσαννά…» στὸ «Σταύρωσον…» καὶ στὴν «Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ…»

Ἀπo τὸ «Ὡσαννά…» στὸ «Σταύρωσον…» καὶ στὴν «Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ…»

  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - Αρ. Μητρώου: 14251

Ο παρών ιστότοπος Farkadonaday.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένος με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.
© 2020 farkadonaday.gr

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία