Κυριακή, 22 Ιουνίου, 2025
Farkadonaday.gr
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
Farkadonaday.gr
No Result
View All Result

Προς διαρκή, ολική βελτίωση της ποιότητας του Δημόσιου Σχολείου, ή προς ποσοτική κατηγοριοποίηση αυτού;

27 Μαρτίου 2021
in Διάφορα
Προς διαρκή, ολική βελτίωση της ποιότητας του Δημόσιου Σχολείου, ή προς ποσοτική κατηγοριοποίηση αυτού;
Share on FacebookShare on Twitter

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘ. ΖΑΜΠΡΑΣ

Εκπ/κός, Διευθυντής 2ου Δημοτικού Σχολείου Φαρκαδόνας

Στην ερώτηση για το ποια είναι κάποια δεδομένα στη χώρα μας σε σχέση με τη λειτουργία Πειραματικών και Πρότυπων σχολείων θεωρούμε πως μαζί με τα Πρότυπα, τα Πειραματικά Δημόσια σχολεία, αν θέλουμε να μιλήσουμε γενικότερα για Δημόσια σχολεία πολιτικής – κυβερνητικής και γονεικής επιλογής, μπορούμε να συμπεριλάβουμε και τα Μουσικά, και τα Καλλιτεχνικά και τα Εκκλησιαστικά ακριβώς επειδή σ΄αυτά τα σχολεία εμπλέκονται ζητήματα όπως οι εξετάσεις μαθητών, οι δοκιμασίες – (τεστ) – δεξιοτήτων, η κλήρωση, η συνέντευξη, η συστατική επιστολή, ο διαφορετικός τρόπος πρόσληψης των εκπαιδευτικών, η μη ύπαρξη οργανικών θέσεων στο σχολείο κ.λ.π. Επίσης η επιλογή εκπαιδευτικών γίνεται από διοικητικά όργανα διαφορετικά σε σχέση με την υπόλοιπη εκπαίδευση. Για τα πρότυπα – πειραματικά: (Δ.Ε.Π.Π.Σ.: Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων).

Ιδρύονται δε, έπειτα και από δημόσια πρόσκληση που εκδίδει ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων προς τα σχολεία της Επικράτειας, με την οποία καλούνται να υποβάλουν αίτηση για τον χαρακτηρισμό τους ως Πρότυπα ή Πειραματικά Σχολεία, εντός ορισμένης προθεσμίας ή έπειτα από αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία υπάγεται το σχολείο. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. αξιολογεί τα σχολεία και εισηγείται στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον χαρακτηρισμό ενός σχολείου ως Πρότυπο ή Πειραματικό Σχολείο (άρ.13, παρ. 1, Ν.4692/2020)[1].

Τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία στελεχώνονται από εκπαιδευτικούς αυξημένων ακαδημαϊκών προσόντων κατόπιν αξιολόγησης, όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίοι τοποθετούνται με θητεία στα σχολεία αυτά. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. προκηρύσσει διαδικασία κατάταξης των υποψήφιων εκπαιδευτικών ανά Π.Δ.Ε., με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα. (Ν. 4692/2020).

Σ΄ αυτά τα σχολεία είναι ισχυρός, διαρκής και πιεστικός ο γονεικός ρόλος όσο και η γονεική εμπλοκή τόσο στην επιλογή όσο και στη σχολική ζωή του παιδιού (Νικολοπούλου Α., 2020)[2]. Χαρακτηριστικό πολλών επιστημονικών ερευνών είναι πως οι γονείς των μαθητών αυτών των σχολείων, «πιέζουν» διαρκώς για εξετάσεις. Το ίδιο δε το σχολείο ως κοινότητα διοίκησης – εκπαιδευτικών – γονέων, υιοθετεί ως ένα βαθμό τέτοιους πιεστικούς ρόλους, με ότι αυτό συνεπάγεται για μικρές ηλικίες μαθητών. Το θεωρητικό υπόβαθρο της «αξιοκρατίας» στη νεοφιλελεύθερη εκπαίδευση και η προσπάθεια κοινωνικής αναπαραγωγής είναι φανερές στον τρόπο λειτουργείας και ύπαρξης των Πειραματικών – Πρότυπων Δημόσιων σχολείων. Οι πιο «ικανοί» δικαιούνται «καλύτερης εκπαίδευσης» τελεία και παύλα. Και τα υπόλοιπα παιδιά; Οι ίδιοι γονείς μιλούν για πολύ αυξημένο επίπεδο ανταγωνισμού και μεγάλου φόρτου εργασίας των μαθητών στα πειραματικά – πρότυπα σχολεία από τις πρώτες τάξεις των μικρών μαθητών.

Η στοχοθεσία αυτών των σχολείων διαφάνηκε κατά το 2011 ως: υψηλή παιδεία, εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη, καινοτομία, δημιουργικότητα, αριστεία, με ομίλους και πειραματισμούς, πρακτική εξάσκηση φοιτητών (ΦΕΚ 3699/2011)[3]. Όμως εδώ προκύπτει ένα βασικό ερώτημα: αυτή η στοχοθεσία δεν μπορεί να συμπεριληφθεί ως προαπαιτούμενο, για μία διαρκή και συνεχιζόμενη βελτίωση και εξέλιξη για όλα τα δημόσια σχολεία του τόπου;

Για το 2020 διαφαίνονται βασικές αλλαγές στις στοχοθεσίες αφού: «Τα Πρότυπα Σχολεία είναι σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίες στοχεύουν στην καλλιέργεια και τη διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα, (άρ.11, παρ.1 , Ν.4692/2020), Τα Πειραματικά Σχολεία είναι σχολικές μονάδες, οι οποίες στοχεύουν στην υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα, σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού. Πειραματικά Σχολεία μπορεί να είναι σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, (άρ. 12, παρ. 1, Ν. 4692/2020).

Σε κάθε όμως περίπτωση, οι πειραματικές μέθοδοι προϋποθέτουν:

  • Τυχαίο δείγμα μαθητών αντιπροσωπευτικό του μέσου όρου του μαθητικού πληθυσμού
  • Τυχαίο δείγμα διδασκόντων αντιπροσωπευτικό επίσης του μέσου όρου των ελλήνων εκπαιδευτκών
  • Η αξιολόγηση στα Πειραματικά σχολεία αφορά στην επιτυχία ή όχι των πειραματικών μεθόδων και όχι τους εκπαιδευτικούς ή τους μαθητές
  • Το πρόγραμμα των μαθημάτων του σχολείου είναι το ίδιο με των υπόλοιπων σχολείων της επικράτειας (Μαριόλης Δ., Νικολοπούλου Π., 2021)[4].

Η φιλελεύθερη πολιτική των χωρίς επιστημονικό σχεδιασμό Πρότυπων και Πειραματικών Δημόσιων Σχολείων – (5-6 σε κάθε Νομό σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες) – προσπαθεί μαζί με τις αντίστοιχες κοινωνικές τάξεις να εξαργυρώσει το κοινωνικό, οικονομικό και πολιτισμικό τους κεφάλαιο, προσβλέποντας όχι τόσο σε μια αόριστη «αριστεία», αλλά σε μια τελείως ορατή και ατομική διαφοροποίηση, καθώς και σε μια απολύτως συγκεκριμένη κοινωνική κινητικότητα.

Στο δε ερώτημα τι και ποιους θα υπηρετήσουν τελικά τα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία;

Όσο το αίτημα για ισότητα στην εκπαίδευση εντείνεται, τα μεν ανώτερα κοινωνικά στρώματα έχοντας την επιλογή της ιδιωτικής εκπαίδευσης στρέφονται προς τα εκεί, ενώ τα μεσαία κοινωνικά στρώματα έχοντας βοηθό και συμπαραστάτη το δόγμα της φιλελεύθερης αντίληψης της παιδείας και του Δημόσιου σχολείου, σπρώχνονται να στραφούν στη διεκδίκηση της δημόσιας κρατικής διαφοροποίησης των σχολείων. Είναι αυτή η πολιτική που προσπαθεί διαρκώς να μετασχηματίσει και να αλλάξει την παροχή μόρφωσης και παιδείας για όλα τα παιδιά, σε οικονομικό μοντέλο ως μέσο κοινωνικής αναπαραγωγής και πιθανής κοινωνικής ανέλιξης.

Η φιλελευθεροποίηση της εκπαίδευσης, η διαφοροποίηση των δημόσιων σχολείων σε ολόκληρο τον κόσμο με την κυριαρχία των νόμων της «αγοράς», ως κομμάτι αναπόσπαστο της παγκοσμιοποίησης, έφερε μια διαρκή υποβάθμιση της παροχής παιδείας και εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά και δεν έχει απαντήσει στο βασικό ερώτημα: χρειάζονται διαφορετικά Δημόσια Σχολεία για διαφορετικούς μαθητές;.

Για το αν θα πρέπει να υπάρχουν σχολεία των άριστων στο ελληνικό δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, αν δηλαδή ένας από τους σκοπούς του δημόσιου σχολείου πρέπει να είναι, μία ξεχωριστή μεταχείριση των «ικανών» μαθητών από τους λιγότερο ικανούς δεν αποτελεί αντικείμενο μελέτης της παιδαγωγικής επιστήμης. Αν δηλαδή υπάρχει σύμφωνα με τα δεδομένα και κριτήρια της αριστείας και της φιλελεύθερης αντίληψης της εκπαίδευσης, ένα «υπερχαρισματικό» παιδί προσφύγων ή και άλλων ευάλωτων και οικονομικά αδύνατων κοινωνικά ομάδων, θα έχει την ίδια αντιμετώπιση; Πρόκειται σαφώς για μια πολιτική επιλογή με εμφανή ταξική κατεύθυνση. Η θεωρία της επιστήμης της επιστημονικής εκπαίδευσης στον σύγχρονο κόσμο μελετάει σε βάθος αλλά καθορίζει επιστημονικά κριτήρια και όχι πολιτικοοικονομικά. Φυσικά διαφαίνεται μία προσπάθεια νομιμοποίησης στάσεων και πρακτικών που κατηγοριοποιούν τους μαθητές (Μαριόλης Δ., Νικολοπούλου Π., 2021)[5].

Σύμφωνα με τους  Laine & Tirri, (2016)[6], οι πρακτικές που ακολουθούνται πλέον παγκόσμια στα περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα, είναι κυρίως η ανάθεση διαβαθμισμένης δυσκολίας εργασιών, η ευέλικτη ομαδοποίηση, η ανάθεση δραστηριοτήτων στο πεδίο ενδιαφερόντων των χαρισματικών μαθητών στην τάξη τους, η ανάθεση ρόλου βοηθού δασκάλου. Όπως αναφέρει ο  Levent S. (2015)[7], η χρήση συμπληρωματικών πηγών για την ενίσχυση του μαθήματος, μέσα στο ίδιο Δημόσιο σχολείο εδράζονται και αποτελούν εργαλεία χωρίς διαφοροποίηση. Σύμφωνα με την Παπαδοπούλου Α., (2020)[8], «Οι εκπαιδευτικοί, θεωρούν και κρίνουν αναγκαία την υιοθέτηση μέτρων υποστήριξής τους με τρόπο στοχευμένο και συστηματικό.

Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι εκτός από την προσωπική πρωτοβουλία της ενημέρωσής τους σε ζητήματα χαρισματικότητας, η διδακτική ετοιμότητα που οφείλουν να επιδεικνύουν σε κάθε χωριστή περίπτωση μαθητή μέσα στο Δημόσιο σχολείο για όλους, επιβάλλει τη συστηματική συμμετοχή και παρακολούθηση εξειδικευμένων προγραμμάτων επιμόρφωσης και καλλιέργειας δεξιοτήτων. Να συμπληρώσουμε πως ακριβώς όσα η έρευνα καταδεικνύει, διαχρονικά, ο κλάδος των εκπαιδευτικών τα θέτει ως αιτήματα προς την πολιτεία στα πλαίσια της διαρκούς αναβάθμισης του Δημόσιου σχολείου και σε συνδυασμό με μια διοίκηση ολικής ποιότητα χρόνια τώρα.

Όπως αναφέρει η Μονεμβασιώτη Κ., Μ., (2018)[9], η πλειονότητα των μαθητών των τελευταίων τάξεων Δημοτικών Σχολείων του Ν. Ιωαννίνων θεωρούν ότι για την ανάδειξη των άριστων μαθητών, παράγοντες που θα συνέβαλαν είναι κατά φθίνουσα σειρά:

  • η συχνότερη ενημέρωση από τους εκπ/κούς αναφορικά με την πρόοδό τους και την επίδοσή τους
  • η χρήση περιγραφικής αξιολόγησης που θα αποδίδει με πληρότητα και σαφήνεια την επίδοση και την πρόοδο των μαθητών
  • η καταβολή προσωπικής προσπάθειας για την επίτευξη των στόχων
  • η ισχυρή αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στις ατομικές τους ικανότητες
  • η διόρθωση των λαθών τους
  • η εφαρμογή των υποδείξεων των εκπ/κών στην πράξη για την βελτίωση των επιδόσεών τους
  • η μείωση του άγχους
  • η υιοθέτηση μικρών και επιτεύξιμων στόχων.

ενώ απουσιάζει παντελώς δυνητική απάντηση όπως: η φοίτηση σε άλλο διαφορετικό Δημόσιο σχολείο με πολύ αυξημένες απαιτήσεις.

******

[1] Ν. 4692/2020:

https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/nomos_yp_arithm._46922020.pdf

[2] Νικολοπούλου Αικατερίνη, «Τα Δημόσια σχολεία γονεϊκής επιλογής στην Ελλάδα: ταυτότητα, κοινωνική σύνθεση, δημόσιος και ιδιωτικός λόγος», διδακτορική διατριβή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής, Αθήνα, 2020.

[3] ΦΕΚ 3699/2011:

https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/125088/nomos-3966-2011

[4]

[5] Μαριόλης Δημήτριος, Νικολοπούλου Παυλίνα, «Πειραματικά Σχολεία, Πρότυπα σχολεία και αξιολόγηση»,  15η Μαρτίου 2021, από e-lesxi, https://www.elesxi.gr/%cf%80%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%b1%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%84%cf%85%cf%80%ce%b1%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%b1/?fbclid=IwAR3as1XfoEi2BgcXQzhYGAZUfxgcEA2aHC5dCDgZvuTau0edTHt8Xuh6PxE#post-4119-endnote-10, προσπελάσιμο στις 26/3/2021.

[6] Laine,S., Tirri, K., «How Finnish elementary school teachers meet the needs of their gifted students», Hight ability Studies, 2016, 27(2), 149-164.

[7] Levent Sahin, «Split-ring-resonator-coupled enhanced transmission through a single subwavelength aperture», 2015.

[8] Παπαδοπούλου Αρτεμισία, «Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πειραματικών σχολείων σχετικά με την εκπαίδευση χαρισματικών παιδιών», μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, ΕΑΠ, 2020.

[9] Μονεμβασιώτη Κωνσταντίνα – Μαρία, «Η αριστεία ως κίνητρο στην εκπαίδευση: Απόψεις μαθητών Δημοτικών σχολείων Νομού Ιωαννίνων», μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Ιωάννινα, 2018.

Πρόσφατα Άρθρα

Συναγερμός στην Πυροσβεστική: Φλεγόμενο αυτοκίνητο εν κινήσει έξω από τη Λάρισα
Ελλάδα

Αυτοκίνητο έπεσε σε κανάλι και τυλίχθηκε στις φλόγες – Νεκρός οδηγός!

21 Ιουνίου 2025
0

Σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου στο Καλαμάκι Αγιάς, όταν αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του και κατέληξε σε...

Read more
Βρέθηκε νεκρός άντρας στο αυτοκίνητό του έξω από τους Γόμφους
Ελλάδα

Διασωληνωμένο στην εντατική νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας εξάχρονο αγόρι που έπεσε από ύψος

21 Ιουνίου 2025
0

Στο εφημερεύον Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας νοσηλεύεται διασωληνωμένο στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας παίδων, ένα αγόρι ηλικίας έξι ετών το οποίο έπεσε...

Read more
Στα 663 ευρώ ο νέος κατώτατος μισθός
Ελλάδα

Χιλιάδες αναπληρωτές εκτός επιδόματος ανεργίας

21 Ιουνίου 2025
0

Χιλιάδες αναπληρώτριες και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί βρίσκονται στο έλεος της νέας κυβερνητικής ρύθμισης για το επίδομα ανεργίας, με την ολοκλήρωση της...

Read more
Συνελήφθη ορθοπεδικός – χειρουργός του Ασκληπιείου Βούλας για “φακελάκι“
Ελλάδα

Πιάστηκε με φακελάκι Καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας!

21 Ιουνίου 2025
0

Επ’ αυτοφώρω συνελήφθη καθηγητής Καρδιοχειρουργικής στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο (ΠΓΝ) Λάρισας, καθώς φέρεται να έλαβε χρηματικό ποσό ως «φακελάκι» για...

Read more
Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στα Τρίκαλα: Ημέρα 1, με νέους και νέες να δημιουργούν
Τοπικά

Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στα Τρίκαλα: Ημέρα 1, με νέους και νέες να δημιουργούν

21 Ιουνίου 2025
0

Ροκ ήχους, τραγούδι και μουσική, συμπεριλάμβαναν οι εκδηλώσεις της πρώτης ημέρας του πενθημέρου για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής στα Τρίκαλα....

Read more
Τον «τσάκωσαν» στον δρόμο στα Τρίκαλα με ναρκωτικά χάπια
Τοπικά

Τον “τσάκωσαν” με 61 ναρκωτικά χάπια μέσα στο σπίτι του στα Τρίκαλα

21 Ιουνίου 2025
0

Σύλληψη ημεδαπού για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών Συνελήφθη, χθες (20-06-2025) το πρωί στα Τρίκαλα, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης...

Read more
Αγναντής: Ένα χρόνιο αίτημα των αγροτών  ικανοποιείται – Ασφαλτόστρωση αγροτικών δρόμων στον Δήμο Φαρκαδόνας
Τοπικά

1 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση φυσικών καταστροφών στον Δήμο Φαρκαδόνας

21 Ιουνίου 2025
0

Στην υποβολή πρότασης χρηματοδότησης ύψους 997.503,19 ευρώ προχωρά ο Δήμος Φαρκαδόνας, στο πλαίσιο του προγράμματος του Υπουργείου Εσωτερικών «Ειδικό Πρόγραμμα...

Read more
Έρχονται πληρωμές για τις ζωοτροφές στους Θεσσαλούς κτηνοτρόφους
Τοπικά

Έρχονται πληρωμές για τις ζωοτροφές στους Θεσσαλούς κτηνοτρόφους

20 Ιουνίου 2025
0

Την δέσμευση της ηγεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα καταβληθούν χρήματα στους πληγέντες...

Read more
Θανατηφόρο δυστύχημα στην Καλαμπάκα – Αγροτικό συγκρούστηκε με ΙΧ
Τοπικά

Θανατηφόρο δυστύχημα στην Καλαμπάκα – Αγροτικό συγκρούστηκε με ΙΧ

21 Ιουνίου 2025
0

Σοβαρό τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης στην Εθνική Οδό Καλαμπάκας – Μουργκανίου, στο ύψος του υποσταθμού της ΔΕΗ,...

Read more
Στις 17 και 18 Νοεμβρίου οι εκλογές του Επιμελητηρίου Τρικάλων
Επιχειρείν

Επιμελητήριο Τρικάλων: Ενημερωτική εκδήλωση για τα νέα Προγράμματα ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Θεσσαλίας

20 Ιουνίου 2025
0

Το Επιμελητήριο Τρικάλων και οι Σύνδεσμοι Βιομηχανιών σας προσκαλούν στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα: «Τα νέα προγράμματα ΕΣΠΑ της Περιφέρειας...

Read more
Ενημέρωση εμπλεκομένων στην διακίνηση κρέατος ενόψει των εορτών του Πάσχα
Ελλάδα

H ΔΑΟΚ ενημερώνει για τη διακίνηση ζωοτροφών από και προς τις ζώνες προστασίας και επιτήρησης για την ευλογιά των αιγοπροβάτων

20 Ιουνίου 2025
0

Η Γενική Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας ενημερώνει κάθε εμπλεκόμενο στην παραγωγή και διακίνηση ζωοτροφών (επιχειρήσεις παραγωγής/διακίνησης...

Read more
3ΚΑΛΟκαίρι 2025 στα Τρίκαλα με πλήθος εκδηλώσεων
Διάφορα

3ΚΑΛΟκαίρι 2025 στα Τρίκαλα με πλήθος εκδηλώσεων

20 Ιουνίου 2025
0

Για μια ακόμη χρονιά ο Δήμος Τρικκαίων συνεργάζεται με πλήθος θεατρικών παραγωγών και μουσικών εκδηλώσεων, προσφέροντας στους πολίτες σημαντικές παραστάσεις,...

Read more
Αξιόπιστες λύσεις για τη βιώσιμη κινητικότητα εμποδιζόμενων ατόμων  καταγράφει η e-trikala 
Τοπικά

Αξιόπιστες λύσεις για τη βιώσιμη κινητικότητα εμποδιζόμενων ατόμων  καταγράφει η e-trikala 

20 Ιουνίου 2025
0

Ανάγκες και υποδομές για άτομα με αναπηρίες, εμποδιζόμενα άτομα και γενικότερα, άτομα που χρειάζονται (υπο)στήριξη στην κίνησή τους στην πόλη,...

Read more
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας συμμετέχει στη δράση του ΟΟΣΑ & της Ευρωπαϊκής Επιτροπής «Talent Booster Mechanism»
Τοπικά

Η Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης της Περιφέρειας Θεσσαλίας ενημερώνει

20 Ιουνίου 2025
0

Η Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης της Περιφέρειας Θεσσαλίας ενημερώνει ότι σύμφωνα με τα άρθρα 14A και 14B του Ν. 4442/2016, όπως...

Read more
Εκπρόσωπος του Κασσελάκη η Κοντοτόλη στο Most Powerful Women Summit 2024
Ο Ψίθυρος της Πλατείας

Η έδρα φεύγει… η Κοντοτόλη μένει;

20 Ιουνίου 2025
0

Τα καλοκαιρινά βράδια στην πλατεία έχουν τη δική τους μαγεία. Λίγη δροσιά, λίγη ρετσίνα και μπόλικη κουβέντα. Κι όταν η...

Read more
Next Post
Παραδόθηκε η ανθρωπιστική βοήθεια της Φλόγας Τρικάλων στον  Σύλλογο Γυναικών Φαρκαδόνας

Παραδόθηκε η ανθρωπιστική βοήθεια της Φλόγας Τρικάλων στον Σύλλογο Γυναικών Φαρκαδόνας

Λαμία: Σοβαρό τροχαίο – Συγκρούστηκε μηχανάκι με τρακτέρ

Λαμία: Σοβαρό τροχαίο – Συγκρούστηκε μηχανάκι με τρακτέρ

Ένας φίλος ήρθε απόψε από τα παλιά…

Ένας φίλος ήρθε απόψε από τα παλιά…

28 Μαρτίου – Ημέρα αφιερωμένη στη γιαγιά

28 Μαρτίου – Ημέρα αφιερωμένη στη γιαγιά

Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς: Ο θεμελιωτής της Ορθοδόξου Πνευματικότητος

Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς: Ο θεμελιωτής της Ορθοδόξου Πνευματικότητος

  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - Αρ. Μητρώου: 14251

Ο παρών ιστότοπος Farkadonaday.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένος με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.
© 2020 farkadonaday.gr

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία