Παράταση έως και την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026 έδωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας στην προθεσμία ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Η παράταση αφορά τα προγράμματα «Εξοικονομώ 2021», «Εξοικονομώ 2023», «Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους», «Εξοικονομώ 2025» και «Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις».
Σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, η απόφαση ελήφθη για τη στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων που συμμετέχουν στα προγράμματα, καθώς και για τη διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των εργασιών ενεργειακής αναβάθμισης.
Το υπουργείο διευκρινίζει ότι η συγκεκριμένη παράταση είναι οριστική, καθώς συνδέεται με την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καλώντας τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να τηρηθεί το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα.