Ο ρόλος του Επιμελητηρίου Τρικάλων στον Τουρισμό είναι πρωταγωνιστικός & αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου

Ο ρόλος του Επιμελητηρίου Τρικάλων στον Τουρισμό είναι πρωταγωνιστικός, αφού είναι ο μοναδικός θεσμικός επιχειρηματικός φορέας που εκπροσωπεί το σύνολο των επιχειρήσεων που συμβάλλουν στο άμεσο και έμμεσο Τουριστικό προϊόν.

• Προχωρήσαμε στην ίδρυση Τουριστικού τμήματος στο Επιμελητήριο.

• Μετά από πρότασή μας, εκπονήθηκε και ολοκληρώθηκε μελέτη για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων (2024).

• Καταθέσαμε πρόταση η οποία εγκρίθηκε, χρηματοδοτήθηκε και υλοποιήθηκε μέσω της Περιφέρειας Θεσσαλίας για τη δημιουργία του «Κέντρου Ψηφιακής προβολής της Ιστορίας και του Πολιτισμού των Μετεώρων».

• Διοργανώνουμε το PARTENARIAT θρησκευτικού τουρισμού και εκκλησιαστικών ειδών στην Καλαμπάκα στο οποίο συμμετέχουν επιχειρηματίες του είδους από την Ελλάδα και απ’ όλες τις ομόδοξες χώρες.

• Διεκδικούμε τη δημιουργία ενός εκθεσιακού & συνεδριακού κέντρου στην περιοχή των Μετεώρων.

Αναδεικνύουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου

• Διασυνδέσαμε τα τοπικά παραγόμενα προϊόντα με τον κλάδο του τουρισμού, φέρνοντας σε επαφή παραγωγούς & επαγγελματίες.

• Καταθέσαμε πρόταση στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης για τη δημιουργία βοτανικού κήπου με την επωνυμία «Ασκληπιός».

• ΜETEORISIMO: Αναδείξαμε την τρικαλινή γαστρονομία & τα τοπικά παραγόμενα προϊόντα ως πυλώνες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής.

• Αναλάβαμε την πρωτοβουλία και πετύχαμε την επίσημη αναγνώριση του Γεωπάρκου Μετεώρων-Πύλης και ένταξη του στο Παγκόσμιο Δίκτυο Γεωπάρκων της UNESCO.

Πιστεύουμε στην ουσία του μηνύματος η ισχύς εν τη ενώσει. Για αυτό καταφέραμε όλοι μαζί να ενωθούμε και να δημιουργήσουμε τον Ενιαίο Τουριστικό Φορέα της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.

• Η πρώτη πανελλαδικά συνεργατική δομή Διαχείρισης & Προώθησης Τουριστικού Προορισμού.

• Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις & workshops στο εσωτερικό και το εξωτερικό.

• Ταξίδια εξοικείωσης και γνωριμίας στο νομό (Press Fam Trips).

• Προωθητικές καταχωρήσεις & δημοσιεύσεις άρθρων σε ηλεκτρονικά & έντυπα μέσα.

• Ασημένιο Βραβείο στα Tourism Awards 2022.

• Στοχευμένες ψηφιακές καμπάνιες προώθησης του προορισμού σε αγορές του εξωτερικού (Google Ads). Πάνω από 7.000.000 επισκέπτες με υψηλό Awareness του προορισμού. Για κάθε 1€ διαφημιστικής δαπάνης, κερδίζουμε 10 πιθανούς επισκέπτες.

Βασίλης Γιαγιάκος | Πρόεδρος – Υποψήφιος Πρόεδρος Επιμελητηρίου Τρικάλων