Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ τάξης του ΕΠΑ.Λ. Φαρκαδόνας, στον χώρο του σχολείου.
Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ξεχωριστή στιγμή για τους αποφοίτους, οι οποίοι ολοκλήρωσαν έναν σημαντικό κύκλο της μαθητικής τους ζωής, ανοίγοντας παράλληλα ένα νέο κεφάλαιο γεμάτο προκλήσεις και ευκαιρίες.
Η απονομή των απολυτηρίων και των πτυχίων πραγματοποιήθηκε σε κλίμα χαράς αλλά και συγκίνησης, επιβραβεύοντας την προσπάθεια και την πορεία των μαθητών όλα αυτά τα χρόνια.
Στην τελετή παρευρέθηκαν γονείς, συγγενείς, φίλοι και εκπαιδευτικοί, τιμώντας με την παρουσία τους τη σημαντική αυτή βραδιά.
Εν κατακλείδι η εκδήλωση κύλησε σε ζεστό και εορταστικό κλίμα, με χαμόγελα, αναμνήσεις και ευχές για ένα δημιουργικό μέλλον.