«Καπέλο» 38 εκ. ευρώ και καθυστερήσεις στην ήδη δρομολογημένη κατασκευή του Ε65

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Τρικάλων

Είναι προφανές ότι ως ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία χαιρετίζουμε την έγκριση κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65.Επί διακυβέρνησής μας ολοκληρώσαμε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες -από τη χάραξη του δρόμου ως τις μακρές διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή- και καταθέσαμε, τον Απρίλιο του 2019, τον φάκελο έγκρισης του έργου στην Κομισιόν, απολύτως ολοκληρωμένο.

Η σπουδή της Ν.Δ. και του κ. Καραμανλή να οικειοποιηθούν την έγκριση και να μηδενίσουν την καθοριστική συμβολή της κυβέρνησής μας είναι ακατανόητη και πολιτικά προκλητική.

Καλό είναι να είναι πιο μετρημένοι σε δηλώσεις οι κυβερνητικοί παράγοντες που πανηγυρίζουν ότι κατόπιν ενεργειών τους έγινε η τελική έγκριση της κατασκευής του βόρειου τμήματος του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος Ε – 65. Ακόμη και από την απάντηση που έδωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κ.Καραμανλής στην ερώτηση που υπέβαλλαν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ με πρωτοβουλία του βουλευτή Τρικάλων Σάκη Παπαδόπουλου, προκύπτει ότι τον ολοκληρωμένο φάκελο με προϋπολογισμό 443 εκατ. ευρώ, υπέβαλλε για έγκριση τον Απρίλη του 2019  η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ,  προς την Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής, αντί να πανηγυρίζουν, θα πρέπει να  εξηγήσουν και να δώσουν απαντήσεις στα καίρια ερωτήματα:

  1. Γιατί η έγκριση καθυστέρησε δραματικά, πέραν του ενάμιση έτους, με ευθύνη του αρμόδιου υπουργείου?
  1. Γιατί δεν επέμειναν στην παραίτηση των παραχωρησιούχων από την επιδότηση λειτουργίας, ύψους 38 εκατ. ευρώ, κάτι που είχαμε συμφωνήσει μαζί τους ως κυβέρνηση και που έχουμε πετύχει για το νότιο τμήμα του Ε65?
  2. Γιατί με πρόταση δικού τους βουλευτή και η οποία είχε κατατεθεί το 2016 στο υπουργείο Υποδομών, προέβλεπε την αλλαγή της χάραξης του βόρειου τμήματος, ώστε να εξυπηρετείται μέρος της εκλογικής του περιφέρειας και την εκτόξευση του κόστους του έργου κατά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ?

Καλούμε τους κύριους Μητσοτάκη και Καραμανλή να επιστρέψουν στην στρατηγική και τον σχεδιασμό του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία σε ότι αφορά τα μεγάλα έργα υποδομής.

Για την ενίσχυση της απασχόλησης και των δημοσίων εσόδων, για τη δημιουργία ενός σύγχρονου αποθέματος υποδομών για τη χώρα, για την ανάκαμψη της οικονομίας.