Το επίδομα fuel pass 1 το ζήσαμε, το fuel pass 2 το χρησιμοποιήσαμε. Το fuel pass 3 θα το ζήσουμε;
Όλα είναι δυσοίωνα. Αν αυξηθεί στο ζενίθ η τιμή στην αντλία και έχουν λεφτά τα κρατικά ταμεία, θα έρθει αυτό το επίδομα.
Το πρόβλημα είναι ότι η τιμή της βενζίνης για άλλη μια φορά είναι στο ταβάνι και μαζί με αυτήν, έχουμε και ακρίβεια στα προϊόντα.
Το fuel pass 3 είναι απαραίτητο για τα νοικοκυριά που δύσκολα τα βγάζουν πέρα, αρκεί να υπάρξει περιθώριο στα έσοδα του κράτους.
Στο κυβερνητικό στρατόπεδο από τη μια θέλουν να μη δώσουν μια ακόμη επιδότηση, εδραιώνοντας μία εικόνα που θέλει την κυβέρνηση σε κάθε δυσκολία να παρεμβαίνει και να δίνει επιδοτήσεις, αλλά από την άλλη δεν μπορούν να κλείσουν τα μάτια σε μια κατάσταση που επιδεινώνει την ήδη βεβαρημένη εικόνα για νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Το Fuel Pass 3 είναι απαραίτητο…
Το fuel pass 3 είναι απαραίτητο μιας και χωρίς επιδοτήσεις, είναι δύσκολη η κατάσταση, τη στιγμή που οι πολίτες προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με την ακρίβεια.
Έτσι ίσως το 2024, τεθεί θέμα για fuel pass 3. Αν λοιπόν δοθεί, το νέο επίδομα βενζίνης θα είναι από 65 μέχρι 85 ευρώ.
Αν τεθεί θέμα στο τραπέζι, θα υπάρξουν ανακοινώσεις από τους αρμόδιους.
Δεν θα είναι δύσκολη διαδικασία και θα ακολουθηθεί ότι είχε γίνει για τα προηγούμενα επιδόματα καυσίμων.
Πώς θα πραγματοποιείται η επιδότηση;
Αν θα δοθεί η επιδότηση θα είναι με τη μορφή ψηφιακής κάρτας η οποία μπορεί να χρησιμοποιείται στα πρατήρια βενζίνης, ενώ για τους συμπολίτες μας που δεν έχουν δυνατότητα χρήσης smartphone, το ποσό θα κατατεθεί σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής τους.
Πώς θα γίνει η αίτηση και πώς θα πάρουμε την ψηφιακή κάρτα;
Για να δοθεί η ενίσχυση, το φυσικό πρόσωπο θα δηλώνει στην πλατφόρμα Fuel Pass στο gov.gr το όχημα για το οποίο λαμβάνει την ενίσχυση και επί του οποίου πρέπει να έχει κάποιο ποσοστό συνιδιοκτησίας ή συμβόλαιο μακροχρόνιας μίσθωσης.
Κάθε όχημα μπορεί να δηλωθεί από ένα μόνο φυσικό πρόσωπο και κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα όχημα.