Συνεδρίασε το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας υπό τον Χρήστο Μιχαλάκη.
Την ετοιμότητα όλων των αρμοδίων υπηρεσιών για την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο διαπίστωσε το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας της Π.Ε. Τρικάλων, το οποίο συνεδρίασε το πρωί της Τετάρτης 11 Μαΐου.
Υπό τον συντονισμό του Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστου Μιχαλάκη, και στο πλαίσιο της καλύτερης δυνατής προετοιμασίας, τέθηκαν επί τάπητος σειρά θεμάτων, ώστε να θωρακιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η Περιφερειακή Ενότητα απέναντι στα όποια περιστατικά ενδέχεται να προκύψουν.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκε ο προγραμματισμός έργων και εργασιών καθαρισμού της βλάστησης των δασικών υπηρεσιών και σημειώθηκε η συνεργασία όπου απαιτείται, ώστε να υπάρχει ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Παράλληλα, τονίστηκε η ανάγκη συντονισμού σε περιφερειακό επίπεδο για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από δασικές πυρκαγιές και η αξιοποίηση των Εθελοντικών Οργανώσεων στην αντιπυρική περίοδο. Επισημάνθηκαν οι διαδικασίες συνεργασίας όλων των φορέων σε περιπτώσεις οργανωμένης απομάκρυνσης πολιτών και η λήψη αποφάσεων για την απαγόρευση κυκλοφορίας σε δάση και δασικές εκτάσεις όταν έχουμε κατηγορία 3 σε κίνδυνο πυρκαγιάς, με βάση το χάρτη που εκδίδει η ΓΓΠΠ, ενώ σημειώθηκε πως θα υπάρξει ειδική μέριμνα για τον καθαρισμό των δασικών δρόμων και την επισκευή των πυροσβεστικών κρουνών όπου η Π.Υ. έχει υποδείξει.
Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς δήλωσαν παρών στην προσπάθεια και ετοιμότητα για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε συμβάντος, ώστε να συνδράμουν τα μέγιστα στην ασφάλεια των πολιτών και των περιουσιών τους.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Χρήστος Μιχαλάκης, στάθηκε στην πολύ καλή συνεργασία όλων όσων συμμετέχουν στο Συντονιστικό Όργανο, των οποίων η συνδρομή θα βοηθήσει τα μέγιστα, ώστε να αντιμετωπιστούν οι όποιες δυσκολίες προκύψουν κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου. «Και την φετινή χρονιά ετοιμαζόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για να αντιμετωπίσουμε τις καταστάσεις που ενδεχομένως να προκύψουν, αλλά και να φροντίσουμε να τις ελαχιστοποιήσουμε μέσα από τις κατάλληλες εργασίες. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σύνθετη διαδικασία που απαιτεί τον άψογο συντονισμό και την ετοιμότητα όλων των εμπλεκομένων φορέων και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για την πολύ καλή συνεργασία που υπάρχει. Η ασφάλεια του πολίτη, αποτελεί την πρώτη μας προτεραιότητα και προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Χρήστος Μιχαλάκης.
Στο Συντονιστικό Όργανο μετείχαν: Κωνσταντίνος Μπάρδας Εντεταλμένος Σύμβουλος Περιφέρειας Θεσσαλίας, Αθανάσιος Τσιάρας Περιφερειακός Σύμβουλος, Νικόλαος Μιχαλάκης Συντονιστής Πολιτικής Προστασίας Περιφέρειας Θεσσαλίας, Ταξίαρχος Σαράντης Τυλιγαδάς Διοικητής ΣΜΥ, Δημήτριος Μήτραινας Αστυνομικός Διευθυντής Τρικάλων, Δημήτριος Γαλάνης Διοικητής Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Νομού Τρικάλων, Δημήτριος Παπαγεωργίου Διοικητής Π.Υ. Τρικάλων, Βασίλειος Παπαγεωργίου Διοικητής Π.Υ. Καλαμπάκας, Χρήστος Μπουλογεώργος Δ/ντης Δασών Νομού Τρικάλων, Χρήστος Κουλουκούρας Δασάρχης Τρικάλων, Βασίλειος Αλεξίου Δασάρχης Περτουλίου, Παναγιώτης Ζαχαρόπουλος Δασαρχείο Καλαμπάκας, Κωνσταντίνος Γαβρηιλίδης Διευθυντής Πολιτικής Προστασίας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Χρήστος Ζιάκας Αντιδήμαρχος Δήμου Πύλης, Κωνσταντίνος Μακρής Πρόεδρος Κυνηγητικού Συλλόγου Τρικάλων, Ευάγγελος Πλεξίδας Υπεύθυνος Εκπαίδευσης Λ.Ε.Δ.Ν. Τρικάλων και ο Στέφανος Φωλίνας Προϊστάμενος Πολιτικής Προστασίας ΠΕ Τρικάλων.