Ο Ενιαίος Φορέας Τουρισμού μέσα από ένα οργανωμένο σχέδιο δράσεων, προώθησε και ανέδειξε τη μοναδικότητα του τόπου μας για την περίοδο του Πάσχα αλλά και για ανοιξιάτικες αποδράσεις και εναλλακτικές μορφές τουρισμού απευθυνόμενος στην εγχώρια τουριστική αγορά.
Σε συνέχεια της προβολής του διαφημιστικού τηλεοπτικού spot, με το σύνθημα «Πάσχα στα Μετέωρα και στα Τρίκαλα», σε κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας στα τέλη Μαρτίου, ο Ενιαίος Φορέας σχεδίασε και υλοποίησε ένα σημαντικό ταξίδι εξοικείωσης (media trip) στο νομό με φιλοξενούμενους γνωστούς δημοσιογράφους και bloggers από εγχώρια έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα τουριστικού και γαστρονομικού περιεχομένου (Διακοπές, Αθηνόραμα, Cosmopoliti, TravelVibe, Travelscrapbook, Magik.bean_travels, Skai Tv).
Οι δημοσιογράφοι, αρθρογράφοι και bloggers του τουρισμού και της γαστρονομίας, ήρθαν, περιηγήθηκαν για ένα τριήμερο σε Τρίκαλα, Μετέωρα, Πύλη, Ελάτη και Περτούλι, δοκίμασαν τις μοναδικές τοπικές γεύσεις με τις συνταγές και τα προϊόντα του τοπικού μας σήματος «Meteorisimo» και έζησαν την εμπειρία ενός μοναδικού ταξιδιού στο νομό Τρικάλων. Την εμπειρία τους αυτή την μετέφεραν με πλούσια θεματικά άρθρα, φωτογραφίες και video στους αναγνώστες τους.
Σημαντική επίσης για την προώθηση του προορισμού ήταν η παραγωγή και προβολή video με ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδας με τον μοναδικό μουσικό Θανάση Βασιλόπουλο με φόντο τα μαγευτικά Μετέωρα. Το video προβλήθηκε σε πλήθος τηλεοπτικών και ηλεκτρονικών μέσων.
Όλες οι προηγούμενες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν από τον Ενιαίο Φορέα, πάντα σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, είχαν ως αποτέλεσμα την πολύπλευρη προβολή του νομού μας φέρνοντας άμεσα αποτελέσματα στην επισκεψιμότητα, τόσο για την περίοδο του Πάσχα όσο και γενικότερα για την σεζόν που διανύουμε.
Ο Ενιαίος Φορέας Τουρισμού συνεχίζει την προσπάθεια του προγραμματίζοντας και υλοποιώντας ανάλογες σημαντικές δράσεις, με στόχο την προβολή του νομού μας, την ανάδειξη του ποιοτικού θεματικού τουρισμού και την ενίσχυση των τοπικών επιχειρήσεων τουρισμού και γαστρονομίας.