Τρίτη, 1 Ιουλίου, 2025
Farkadonaday.gr
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
Farkadonaday.gr
No Result
View All Result

Αλλαγές στα σούπερ μάρκετ: Τι θα ισχύει για εκπτώσεις και προσφορές – Τα νέα «ταμπελάκια» στα ράφια

23 Μαρτίου 2025
in Ελλάδα
Καλάθι του νοικοκυριού: Αυτά τα προϊόντα προστέθηκαν για τα Χριστούγεννα
Share on FacebookShare on Twitter

Μπροστά σε νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για τα βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, βρίσκονται οι καταναλωτές καθώς ξεκίνησε η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας αλλά και οι αυστηροί έλεγχοι με στόχο να μπει τέλος στις παραπλανητικές πρακτικές.

Ήδη στα καταστήματα μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ έχουν τοποθετηθεί νέα ταμπελάκια στα προϊόντα κατ’εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας που αναγράφουν αναλυτικά την τιμή πριν και μετά την έκπτωση, προκειμένου να είναι όλα πιο ξεκάθαρα στον καταναλωτή.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, με εξαίρεση κάποιες προσφορές που ήταν ήδη συμφωνημένο από πριν ότι μπορούν να διατηρηθούν στα ράφια μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, κατά 100% είναι σε ισχύ οι κανόνες του νέου Κώδικα Δεοντολογίας στα σούπερ μάρκετ.

Όπως εξηγεί, καθώς υπάρχουν προσφορές σε ταχυκίνητα προϊόντα που ήταν ήδη συμφωνημένες τους προηγούμενους μήνες με σήμανση πάνω στις συσκευασίες η πώληση των οποίων δεν έχει εξαντληθεί, συμφωνήθηκε να δοθεί μια περίοδος «χάριτος» μέχρι 31 Μαΐου.

Έτσι, το υπουργείο Ανάπτυξης θα ελέγχει τα ράφια και τις νέες προσφορές στο πλαίσιο της εφαρμογής των κανόνων του νέου Κώδικα Δεοντολογίας ενώ θα ανεχθεί μέχρι 31 Μαΐου τις παλαιές προσφορές σε προϊόντα ταχυκίνητα (εκτός αντιηλιακών και αντικουνουπικών που δόθηκε παράταση έως τέλος Αυγούστου) μέχρι την εξαντλήσεώς τους.

Οι δύο βασικές αρχές του Κώδικα Δεοντολογίας

Σύμφωνα με τον κ. Πεταλά, ο κώδικας δεοντολογίας αφορά στην επικοινωνία τιμής, δεν αφορά στην τιμολόγηση προϊόντων. Ουσιαστικά έχει δύο βασικές αρχές.

  • Όταν επικοινωνείται μια μείωση τιμής είτε με τη μορφή έκπτωσης είτε με τη μορφή προσφοράς, τότε η επικοινωνία θα γίνεται σε σχέση με την τιμή αναφοράς η οποία είναι η χαμηλότερη τιμή που πουλήθηκε αυτό το προϊόν τις τελευταίες 30 μέρες στο συγκεκριμένο κατάστημα.
  • Το δεύτερο βασικό στοιχείο είναι ότι μια προσφορά ποσοτική (ένα συν ένα δώρο, δύο συν ένα δώρο, τρία συν ένα δώρο) δεν μπορεί να ισχύει όλο το χρόνο γιατί τότε δεν είναι η σωστή τιμή του προϊόντος.

Προφανώς, σημειώνει ο ίδιος, η τιμή του πρέπει να είναι διαφορετική από αυτή που αναφέρεται στην επικοινωνία και για αυτό ακριβώς το λόγο προσδιορίζεται από το υπουργείο Ανάπτυξης ότι ο χρόνος μιας προσφοράς δεν μπορεί να ισχύει περισσότερο από το 1/3 του χρόνου. «Η εφαρμογή του κώδικα βοηθάει τον καταναλωτή να μπορεί να κατανοήσει τι σημαίνει ακριβώς η επικοινωνία που του γίνεται. Ο καταναλωτής καταλαβαίνει ότι η επικοινωνία (έκπτωση ή προσφορά) γίνεται με μια τιμή αναφοράς και έτσι, όλα γίνονται πιο ξεκάθαρα» τονίζει ο κ. Παταλάς.

Εντείνονται οι έλεγχοι

Την ίδια ώρα, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ενισχύουν την παρουσία τους στην αγορά, για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας σχετικά με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, και τις προωθητικές ενέργειες. Όπως έχει σημειώσει σε δηλώσεις του ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος οι έλεγχοι δεν θα είναι απλά για ενημέρωση και συστάσεις, αλλά θα οδηγούν σε αυστηρά πρόστιμα. «Θέλουμε να υπάρχουν προσφορές και εκπτώσεις αλλά να είναι πραγματικές και να μην είναι κοροϊδία» δήλωσε ο υπουργός.

Παράλληλα σημείωσε: «Έχουμε ενισχύσει τη ΔΙΜΕΑ με 30 νέα στελέχη, έχουμε αυξήσει τα ανώτατα όρια προστίμων, επιβάλαμε πρόστιμα σε πολυεθνικές, καλούμε τους πολίτες να αξιοποιούν την πλατφόρμα e-katanalotis, ενισχύουμε την ανεξάρτητη Αρχή της Επιτροπής Ανταγωνισμού, με αποτέλεσμα ο πληθωρισμός τροφίμων να είναι πέριξ του μηδενός τους τελευταίους 4 μήνες».

Εστιάζοντας στους ελέγχους και τα πρόστιμα, ο κ. Πεταλάς σημειώνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «τα προβλεπόμενα πρόστιμα είναι μεγάλα. Καθώς ο Κώδικας Δεοντολογίας σε άλλες αγορές λιανικής εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια, έχουμε δει να επιβάλλονται υψηλά πρόστιμα» και συμπληρώνει: «Το υπουργείο και οι ελεγκτικές Αρχές πρέπει να δουν την πρόθεση μιας επιχείρησης πριν την επιβολή προστίμου. Αν μια επιχείρηση πραγματικά προσπαθεί να εφαρμόσει τους κανόνες και κάνει κάποιο λάθος είναι καλύτερο να της γίνει μια σύσταση για να το διορθώσει. Αν όμως δεν ενδιαφέρεται να εφαρμόσει τους κανόνες πρέπει να τιμωρείται. Σε αυτό το πλαίσιο, εμείς ζητήσαμε να κρίνεται η πρόθεση μιας αλυσίδας για να είναι δίκαιος ο έλεγχος που γίνεται».

Υπενθυμίζεται ότι επιβάλλεται πρόστιμο από 5.000 ευρώ έως 1.500.000 ευρώ, και σε περίπτωση υποτροπής εντός πενταετίας έως 3.000.000 ευρώ. Επίσης, για σοβαρές παραβάσεις που επισύρουν πρόστιμο που ξεπερνά τις 50.000 ευρώ, το όνομα της επιχείρησης, καθώς και περιληπτικά στοιχεία για την παράβαση, δημοσιεύονται από το υπουργείο Ανάπτυξης.

Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας στον οποίο αναφέρονται αναλυτικά οι εμπορικές πρακτικές εκπτώσεων και προσφορών που θεωρούνται παραπλανητικές – και θα πρέπει να αποφεύγονται από την αγορά – προβλέπει ότι, σε μία ανακοίνωση μείωσης τιμής (π.χ. έκπτωση ή προσφορά) η αρχική τιμή από την οποία θεωρείται ότι γίνεται η έκπτωση είναι η χαμηλότερη τιμή στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες.

Οι έμποροι δεν μπορούν πλέον να θεωρούν ως «αρχική τιμή», από την οποία γίνεται έκπτωση, μία πολύ παλιά «φουσκωμένη τιμή», μία «τιμή τιμοκαταλόγου» ή μία «προτεινόμενη λιανική τιμή». Αντίθετα, η «αρχική τιμή» στην οποία αναφέρονται θα πρέπει να είναι πρόσφατη, να είναι η συνήθης τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν και να είναι η χαμηλότερη στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες.

Οι εξαιρέσεις

Από τον Κώδικα Δεοντολογίας εξαιρούνται τα ευαλλοίωτα προϊόντα, ιδίως όσα έχουν διάρκεια ζωής λιγότερο από 30 ημέρες. Ωστόσο, παραβιάσεις που αφορούν τις εκπτώσεις και τις προσφορές στα προϊόντα αυτά τιμωρούνται με τις γενικές διατάξεις περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.

O οδηγός εστιάζει σε βασικές κατευθύνσεις παρέχοντας παραδείγματα καλών πρακτικών με σκοπό να αναδείξει νόμιμες και θεμιτές συμπεριφορές και να επιστήσει την προσοχή σε παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές και συμπεριφορές, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία από την έως τώρα εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας.

Αύξηση τζίρου τον Ιανουάριο

Με ανάπτυξη συνεχίζει να κινείται και εφέτος η οργανωμένη λιανική των “ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών”, (FMCGF) στο σύνολο της επικράτειας. Συγκεκριμένα, η αγορά FMCG κατέγραψε τον Ιανουάριο του 2025 στα σούπερ μάρκετ ανάπτυξη 8,7% σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana. Τα τυποποιημένα προϊόντα σημείωσαν άνοδο 7,6% και τα επί ζυγίω ή χύμα προϊόντα 12,3%.

Ο συνολικός τζίρος ανήλθε στα 966 εκατ. ευρώ από 889 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Όσον αφορά τις μεγάλες (giga) κατηγορίες προϊόντων, την μεγαλύτερη άνοδο σε αξία πωλήσεων παρουσίασαν τον Ιανουάριο τα τρόφιμα (10%), ωστόσο ανοδικά κινήθηκαν και τα είδη σπιτιού και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής με άνοδο 2,3% και 1,4% αντίστοιχα. Η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ήταν αυξημένη κατά 2,3%. Ανά giga κατηγορία καταγράφηκαν μέσες αυξήσεις τιμών 3,5% ενώ μειώσεις σημειώθηκαν τόσο στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής (-2,9%) όσο και στα προϊόντα για το σπίτι (-0,9%).

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών ανά μονάδα καταγράφηκαν στα αλκοολούχα ποτά (10,9%), τα σνακς (6,8%) και τα μη αλκοολούχα ποτά (3,1%). Οι μεγαλύτερες μειώσεις σημειώθηκαν στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς (-3%), προϊόντα υγιεινής (-2,9%) και είδη μαγειρικής (-2,4%). Το μερίδιο του Private Label (προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας) διαμορφώθηκε στο 26,5% του συνολικού τζίρου με την ανάπτυξή του να φτάνει το 5,3% των επωνύμων προϊόντων. Στα τρόφιμα το μερίδιο των PL ανέρχεται στο 26,6%, στα προϊόντα υγείας και ομορφιάς στο 21,4& και στην κατηγορία προϊόντων σπιτιού σε 27,6%.

Όσον αφορά την προωθητική δραστηριότητα, το 23,7% των πωλήσεων του Ιανουαρίου προήλθε από προϊόντα σε καθεστώς έκπτωσης καταγράφοντας υποχώρηση 1,5 ποσοστιαίας μονάδας. Σε επίπεδο γεωγραφικών περιφερειών, η μεγαλύτερη αύξηση σε επίπεδο αξίας πωλήσεων καταγράφηκε στα νησιά (10,4%) ενώ ακολουθούν η Πελοπόννησος (10,3%) και η Κρήτη (10,2%).

Υπενθυμίζεται ότι το 2024 ο τζίρος της οργανωμένης λιανικής των FMCG στο σύνολο της επικράτειας, περιλαμβανομένων των νησιών, έφτασε τα 14,8 δισ. ευρώ εμφανίζοντας ανάπτυξη 3,6% σε σύγκριση με το 2023. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε αποκλειστικά από τον όγκο των πωλήσεων, δηλαδή την κατανάλωση. Αντίστοιχα, ο τζίρος των εγχώριων online σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ανήλθε στα 335 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 9& σε σύγκριση με το 2023, οπότε είχε φτάσει τα 306 εκατ. ευρώ. Ανοδικά κινήθηκε και η μέση αξία των online παραγγελιών στα 85 ευρώ, αυξημένη κατά 6% συγκριτικά με τον μέσο όρο του 2023, γεγονός που αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των τεμαχίων ανά παραγγελία.

Source: enikos.gr

Πρόσφατα Άρθρα

Γιάννης Ζιάκος και παραδοσιακοί χοροί ανέβασαν το κέφι στον Πετρόπορο |
Τοπικά

Γιάννης Ζιάκος και παραδοσιακοί χοροί ανέβασαν το κέφι στον Πετρόπορο |

1 Ιουλίου 2025
0

Μια μαγευτική βραδιά γεμάτη μουσική και χορό, έζησαν κάτοικοι και επισκέπτες στην πλατεία του Πετροπόρου, στο πλαίσιο του εορτασμού των...

Read more
Λαμπρός εορτασμός των Αγίων Αναργύρων στον Πετρόπορο με πανηγυρικό Εσπερινό και Λιτάνευση
Τοπικά

Λαμπρός εορτασμός των Αγίων Αναργύρων στον Πετρόπορο με πανηγυρικό Εσπερινό και Λιτάνευση

30 Ιουνίου 2025
0

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και την παρουσία πλήθους πιστών από την ευρύτερη περιοχή, τελέστηκε το απόγευμα της Δευτέρας 30 Ιουνίου 2025...

Read more
Τσάτσος και Καραμάνος φέρνουν ελπίδα και έργα για τον Δήμο από το ΥΠΕΝ
Παραπολιτικά

Τσάτσος και Καραμάνος φέρνουν ελπίδα και έργα για τον Δήμο από το ΥΠΕΝ

30 Ιουνίου 2025
0

Μπορεί οι επισκέψεις σε υπουργεία να θεωρούνται συχνά «τυπικές», όμως ο Νίκος Τσάτσος και ο Χρήστος Καραμάνος φρόντισαν να διαψεύσουν...

Read more
Στις 17 και 18 Νοεμβρίου οι εκλογές του Επιμελητηρίου Τρικάλων
Επιχειρείν

Προκηρύχθηκε ο Γ’ κύκλος «Μεταποίηση – Εφοδιαστική αλυσίδα» του Αναπτυξιακού Ν.4887/22 με συνολικό προϋπολογισμό 150 εκατ. €

30 Ιουνίου 2025
0

Το Επιμελητήριο Τρικάλων ενημερώνει ότι προκηρύχθηκε ο γ’ κύκλος του καθεστώτος «Μεταποίηση – Εφοδιαστική Αλυσίδα», για την ενίσχυση επενδυτικών σχεδίων...

Read more
Μια ξεχωριστή γιορτή αποφοίτησης στο Γυμνάσιο Οιχαλίας
Τοπικά

Μια ξεχωριστή γιορτή αποφοίτησης στο Γυμνάσιο Οιχαλίας

30 Ιουνίου 2025
0

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε, όλους όσους συνέβαλαν στην οργάνωση και διεξαγωγή της «Τελετής αποφοίτησης» του σχολείου μας για το σχολικό...

Read more
Την επίλυση του προβλήματος για την λήψη του επιδόματος θέρμανσης ζητά ο Μαράβας
Τοπικά

Απάντηση του Δημάρχου Πύλης σε ψευδείς και παραπλανητικές αναφορές

30 Ιουνίου 2025
0

Με αφορμή την ανακοίνωση του συνδυασμού της αντιπολίτευσης «Πορεία στο Μέλλον» σχετικά με τη συνάντηση για το ζήτημα της διαχείρισης...

Read more
Τσιάρας: Στόχος μας η προστασία παραγωγών και καταναλωτών και η ενίσχυση της ποιότητας των τροφίμων
Ελλάδα

Κόκκαλης σε Τσιάρα: Γιατί ως κυβέρνηση δεν στρέφεστε δικαστικά εναντίον εκείνων που πήραν παράνομα τις επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ για να τις επιστρέψουν;

30 Ιουνίου 2025
0

Για ποιο λόγο δεν στρέφεται το κράτος δικαστικά εναντίον εκείνων που πήραν παράνομα της επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ ώστε να επιστραφούν,...

Read more
«Έσβησε» στο δρόμο από Τρίκαλα για Λάρισα
Ελλάδα

Μόλις 23 χρονών η νεαρή που σκοτώθηκε στο τροχαίο στην ε.ο. Λάρισας – Τρικάλων – Πήγαινε για την τελευταία της ημέρα στη δουλειά

30 Ιουνίου 2025
0

Τραγικό τροχαίο σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας στην εθνική οδό Λάρισας – Τρικάλων, με θύμα μια 23χρονη Λαρισαία. Το δυστύχημα...

Read more
Το ΠΑΣΟΚ άνοιξε πλήρως τα χαρτιά του προεκλογικά η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ κρύβονται
Παραπολιτικά

«Βόμβες» Οικονόμου για ΟΠΕΚΕΠΕ: Συνωμοσίες, συγκάλυψη και σιωπή από Μαξίμου και Κεφαλογιάννη

1 Ιουλίου 2025
0

Με μία αιχμηρή ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Γιώργος Οικονόμου σχολιάζει τις πρόσφατες αποκαλύψεις γύρω από τη...

Read more
Μαζική Απεργία ΣΙΣΕΑΜΗ ενάντια στο Ψηφιακό Πελατολόγιο – Όλοι στην Κινητοποίηση της 1ης Ιουλίου!
Επιχειρείν

Μαζική Απεργία ΣΙΣΕΑΜΗ ενάντια στο Ψηφιακό Πελατολόγιο – Όλοι στην Κινητοποίηση της 1ης Ιουλίου!

30 Ιουνίου 2025
0

Ο Συνδεσμος Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Αυτοκινήτων Μηχανημάτων Ηλεκτροτεχνιτων Νομού Τρικάλων (ΣΙΣΕΑΜΗ) προχωρά την Τρίτη 1 Ιουλίου 2025 σε απεργιακή κινητοποίηση...

Read more
Νεαρή γυναίκα σκοτώθηκε σε τροχαίο στην ε.ο. Λάρισας – Τρικάλων
Ελλάδα

Νεαρή γυναίκα σκοτώθηκε σε τροχαίο στην ε.ο. Λάρισας – Τρικάλων

30 Ιουνίου 2025
0

Τραγικό θάνατο βρήκε το πρωί της Δευτέρας μία νεαρή γυναίκα σε τροχαίο που έλαβε χώρα στην εθνική οδό Λάρισας –...

Read more
Απεβίωσε η Παρασκευή Κόφφα – Λεβέντη
Κοινωνικά

Απεβίωσε η Παρασκευή Κόφφα – Λεβέντη

30 Ιουνίου 2025
0

Την αγαπημένη μας σύζυγο μητέρα γιαγιά αδελφή  και θεία ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  ΚΟΦΦΑ-ΛΕΒΕΝΤΗ ΕΤΩΝ 67 Θανόυσα κηδεύουμε την Δευτέρα 30/6/2025 και ώρα...

Read more
Απεβίωσε ο Νικόλαος Κοτοπούλης από την Παναγίτσα
Κοινωνικά

Απεβίωσε ο Νικόλαος Κοτοπούλης από την Παναγίτσα

29 Ιουνίου 2025
0

Τον πολυαγαπημένο μας πατέρα και παππού ΝΙΚΟΛΑΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ ΕΤΩΝ 83Θανόντα, κηδεύουμε την Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 και ώρα 19:00μ.μ., εκ...

Read more
Σύγκρουση αυτοκινήτων στη Λάρισα – Τραυματίστηκε 27χρονη
Τοπικά

Σοκ στην τοπική κοινωνία: Ξαφνικός θάνατος γυναίκας κατά τη διάρκεια εκδρομής του ΜΕΕΣ Διάβας

30 Ιουνίου 2025
0

Σοκ και θλίψη προκάλεσε στην τοπική κοινωνία η είδηση του ξαφνικού θανάτου μιας γυναίκας, κατά τη διάρκεια εκδρομής σε Ύδρα,...

Read more
Αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες έξω από την Καλαμπάκα
Τοπικά

Αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες έξω από την Καλαμπάκα

29 Ιουνίου 2025
0

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Κυριακής στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμπάκας, όταν έγινε γνωστό πως ξέσπασε φωτιά σε αυτοκίνητο κοντά στην...

Read more
Next Post
Ασθενής με κορονοϊό έτρεχε γυμνή στους διαδρόμους του νοσοκομείου

Λάρισα: Κρίσιμα τα επόμενα 24ωρα για το παιδί που πνίγηκε με πορτοκάλι – Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας του

Τουρκικές εκλογές: Επίσημα στον β’ γύρο η μάχη Ερντογάν-Κιλιτσντάρογλου – Ποια είναι τα ποσοστά τους

Εκρέμ Ιμάμογλου: Προφυλακίστηκε για διαφθορά – Η απόφαση των δικαστών

Απεβίωσε ο Ιωάννης Χαχόπουλος από την Φαρκαδόνα

Απεβίωσε ο Ιωάννης Χαχόπουλος από την Φαρκαδόνα

Απεβίωσε η Γεωργία Καραγγέλη από το Κεραμίδι

Απεβίωσε η Γεωργία Καραγγέλη από το Κεραμίδι

Τυλίχθηκε στις φλόγες μονοκατοικία  στο Νεοχώρι

Τυλίχθηκε στις φλόγες μονοκατοικία στο Νεοχώρι

  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - Αρ. Μητρώου: 14251

Ο παρών ιστότοπος Farkadonaday.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένος με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.
© 2020 farkadonaday.gr

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Επιχειρείν
  • Ελλάδα
  • Διεθνή
  • Κοινωνικά
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία