Ξεπέρασε και τον περσινό κακό εαυτό της η κυρία Κεραμέως.
Ενώ λήγει το διδακτικό έτος, δεν έχει στείλει ακόμη τη σχετική εγκύκλιο στα σχολεία, ώστε αυτά με τη σειρά τους να αποστείλουν τις ανάγκες σε παράλληλη στήριξη βάσει των γνωματεύσεων των ΚΕΔΑΣΥ.
Έτσι, λίγες ημέρες μετά τις πανηγυρικές κυβερνητικές ανακοινώσεις για το Δημογραφικό, χιλιάδες οικογένειες με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες που χρειάζονται παράλληλη στήριξη, βρίσκονται στον αέρα.
Επιβεβαιώνεται με τον τρόπο αυτό ότι οι επιδόσεις της κυβέρνησης στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής είναι αξιοθρήνητες.
Από την πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ που είχε επιτύχει να καλύπτει με εξειδικευμένο εκπαιδευτικό και ειδικό εκπαιδευτικό & βοηθητικό προσωπικό το σύνολο των αιτημάτων για παράλληλη στήριξη, φτάσαμε στην εξοργιστική ρύθμιση της ΝΔ να ανατίθενται σε έναν εκπαιδευτικό δύο και τρεις μαθητές/τριες που χρήζουν παράλληλης στήριξης.
Έτσι, τα παιδιά αυτά υποστηρίζονται ελλιπώς, κατά το ήμισυ ή το ένα τρίτο (ή και λιγότερο) των ωρών του προγράμματός τους. Ως αποτέλεσμα, οικογένειες εξαναγκάζονται να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να καλύπτουν την υποχρέωση του κράτους, πληρώνοντας οι ίδιες για ιδιώτες ειδικούς βοηθούς.
Δεν έχει συμβεί ξανά να μην έχει αποσταλεί στα σχολεία η εγκύκλιος της παράλληλης στήριξης ενώ βρισκόμαστε στη λήξη του διδακτικού έτους. Ως μαχόμενοι λειτουργοί της δημόσιας εκπαίδευσης θέτουμε ευθέως το ερώτημα: τι επιδιώκει άραγε η ΝΔ και η κυρία Κεραμέως;
Μήπως ο στόχος είναι η ακύρωση του θεσμού της παράλληλης στήριξης μέσω της αδυναμίας των γονέων να καταθέσουν τα σχετικά αιτήματα, από τη στιγμή που κλείνουν τα σχολεία;
Πρόκειται για αληθινό αίσχος και για κρατική πολιτική ρατσισμού, κοινωνικού και εκπαιδευτικού αποκλεισμού.
Ας βγουν να μιλήσουν για το Δημογραφικό, σε αυτές τις οικογένειες, ο κ. Μητσοτάκης και η κυρία Κεραμέως.
Σύσσωμος ο κλάδος των εκπαιδευτικών απαιτεί από το υπουργείο Παιδείας, σήμερα κιόλας, να αποστείλει την εγκύκλιο για την παράλληλη στήριξη.
Καλούμε τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να διεκδικήσουν την πλήρη κάλυψη όλων των αιτημάτων παράλληλης στήριξης, με εκπαιδευτικό, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό. Ώστε κάθε σχολείο να είναι πλαισιωμένο με το αναγκαίο εξειδικευμένο προσωπικό προκειμένου να διασφαλίζεται το δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση, όπως επιβάλλουν οι διεθνείς συμβάσεις και η εθνική νομοθεσία.