Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος “Ψηφιακή Μέριμνα” σχετικά με το voucher των 200 ευρώ για λάπτοπ και τάμπλετ έχει αρχίσει και οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν τη διαδικτυακή αίτησή τους.
Με μια απλή αίτηση μέσω διαδικτύου, οι δικαιούχοι του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» μπορούν να λάβουν το voucher των 200 ευρώ για λάπτοπ και τάμπλετ μιας και ο δεύτερος κύκλος άρχισε την Πέμπτη (10/06).
Συγκεκριμένα, οι αιτήσεις είναι δυνατόν να υποβάλλονται μέχρι και τη γενική λήξη του προγράμματος, δηλαδή έως και τις 30 Ιουλίου, και υπενθυμίζεται πως ο δεύτερος κύκλος αφορά στους σε όλους τους δυνητικούς δικαιούχους, ακόμα και αν δεν είναι εγκεκριμένοι δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ.
Αναλυτικά, στους δικαιούχους συμπεριλαμβάνονται οικογένειες με εξαρτώμενα τέκνα ή παιδιά υπό επιτροπεία με ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα έως 6.000 ευρώ, ενώ τα παιδιά πρέπει να είναι ηλικίας από 4 έως 24 ετών και να σπουδάζουν σε μία από τις επιλέξιμες βαθμίδες εκπαίδευσης.
Επισημαίνεται ότι επιδοτούνται φορητός υπολογιστής (laptop), ηλεκτρονική ταμπλέτα (tablet), προσωπικός υπολογιστής γραφείου (desktop), καθώς και περιφερειακά σε προαιρετική βάση.
Δείτε εδώ τους όρους και τις προϋποθέσεις του προγράμματος
Πώς γίνεται η αίτηση στο digital-access.gov.gr
Η υποβολή της σχετικής διαδικτυακής αίτησης γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας digital-access.gov.gr και είναι σχετικά απλή διαδικασία.
Αυτή έχει ως εξής:
Ο δικαιούχος αφού εισέλθει στην προαναφερθείσα ιστοσελίδα, επιλέγει την ενότητα «Δικαιούχοι» και μέσω του διαθέσιμου link, μεταβαίνει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος («Εφαρμογή για δικαιούχους»).
Στη συνέχεια, για την είσοδο στην εφαρμογή και τη δημιουργία της αίτησης, θα πρέπει να επιβεβαιωθεί η ταυτότητα του δικαιούχου, μέσω των προσωπικών κωδικών στο TAXISnet.
Έπειτα, στο ασφαλές περιβάλλον του TAXISnet, ο δικαιούχος καταχωρεί όνομα και κωδικό πρόσβασης (username και password) και εφόσον ο έλεγχος των διαπιστευτηρίων είναι επιτυχής, αρχίζει η διαδικασία δημιουργίας της Αίτησης Επιχορήγησης.
Εφόσον έχει εντοπιστεί κάποιο λάθος μέσω των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων, ο χρήστης μπορεί να επιστρέψει σε προηγούμενο βήμα για να διορθώσει την αίτηση και να επαναλάβει τους ελέγχους ή να αποθηκεύσει την αίτηση στο σημείο αυτό και να μην προχωρήσει σε υποβολή που θα οδηγήσει σε απόρριψη. Στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθεί στις υπηρεσίες του αντίστοιχου μητρώου (π.χ. ΚΕΠ για ΑΜΚΑ, σχολείο κλπ.) και να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις των στοιχείων του. Μετά την ενημέρωση του μητρώου, ο χρήστης μπορεί να επανέλθει στην αίτηση για να επαναλάβει τους ελέγχους.
Εφόσον δεν εντοπιστεί κάποιο λάθος, είτε δεν είναι δυνατόν να προβεί σε κάποια διόρθωση, προχωρά σε υποβολή της αίτησης, ώστε να εξαχθεί το τελικό πόρισμα (έγκριση ή απόρριψη της αίτησης).